Crveno slovo
Srednjovekovna Srbija kao iščezavajući mit ili stožer duboko ukorenjene tradicije i kulturnog identiteta, u kom leži inspiracija za novu kolekciju Kadeta.
Filip Beganović, poznatiji kao Cjofo MC, o inspiraciji, tradiciji i brendu Kadet.
Mladi brendovi integrišući se u ekosistem modnog sveta komuniciraju sa svojom publikom na daleko direktniji i iskreniji način nego što to čini ostatak modne industrije. Koja je vaša poruka?
Poruka? Mislim da je poruka Kadeta nekakva odstupnica od globalnog, specifičan izdvojen slučaj, i da Kadet pored toga što se čini jednosmerno orijentisanim brendom, zapravo stvara prostor za prepoznavanje sa najrazliičitijim pojedincima.
Opiši nam kako izgleda kreativni proces u Kadetu?
Standardno, inspiracija, pravci, razmišljanja, skice, mnogo proba, uzoraka, puno utrošenih sati…. Nekakva vrsta “kontrolisanog haosa”.






Koji je to jedan komad odeće koji je 100% esencijalan za tebe?
Za mene je def. jedan naš basic artikal, trenerka. Crna.
Kao menadžera jednog brenda u razvoju, šta te oduševljava, a šta plaši kada je to što radiš u pitanju?
Ne razmišljam o tome, baš nikad, samo rokam i neka curi gde curi. Ljudi upijaju ili ne, i to je to…
U duboko ukorenjenoj tradiciji i kulturnom identitetu leži inspiracija za ovu kolekciju. Kako je došlo do toga?
Kadet je kroz svaku kolekciju do sada provlačio tradiciju i tu, ‘ajde da kažem, nekakvu vanvremensku avangardu koja se jednostavno oseti i prepoznaje u našim komadima. Kao inspiracija za poslednju kolekciju “SLOVO” AW 2017/18 poslužile su srednjovekovne spise i manuskripti sa ovih prostora… Tako da je Kadet brend koji je inspirisan istokom, sa idejom da ga nosi ceo svet.






Kako bi svoju estetiku opisao?
Najjača.
Šta se desi kad se na ulici sretnu pravoslavlje i moda?
Novi album Kanja Westare, ahaha.
Da li ste radeći na ovoj kolekciji bili spremni da preuzmete i odgovornost za promociju i građenje srpskog nacionalnog identiteta?
Nekako ne razmišljamo o tome…. Ili barem ja… Ali, ako to znači da smo ponosni na to što smo stvorili u relativno kratkom vremenskom periodu, jesmo. Mi se zapravo samo trudimo da proizvedemo kvalitetne artikle, a ja se nadam da “reprezentujemo” srpsku tekstilnu industriju.
Što bi rekao Filip “Laneni” – 30.000 kaputa prođe, jedan nikada (citat).


Na koji trenutak u svojoj karijeri si najponosniji do sada?
Tek dolazi.
Šta bi voleo da si znao pre, a znaš tek sada?
Pa… Neke stvari o ženama :)
Na koji način se manifestuje tvoja potreba za zabavom?
Prisustvo Sindroma, Slengara, jedno picjence, jedna cjucjka i to je to.
Gde bi voleo da provedeš poslednji dan svog života?
Na Bajloniju.


Kakvo oblačenje ne podnosiš?
Pa u principu ne primećujem loše oblačenje, primećujem samo te ljude koji previše vremena provode birajući tu neku odevnu kombinaciju, to se jednostavno oseti, ne mogu da gledam te plastične modne prezentacije. U principu, za mene je loše obučen čovek onaj koji se opterećuje oblačenjem i nema samopouzdanja, ili je retard, pa ga nagari previše…
Koja je cena toga što sebe deliš sa svetom?
Pa, malo te ljudi rastežu kao kraljicu noći u klubu, manje sna, energetski deficit i tako dalje… Ali sve to prija na kraju.
U šta veruješ?
U SEBE :)
Pokloni nam jednu jako dobru numeru… Romantičnu.
Bomber jacket
Roudie
Košulja
Kadet
Sat
Citizen
Patike
Adidas
Kabanica
Rains
Majica
Kadet
Lajkuj:
Komentari:
Ostavite komentar:Cancel reply
Slični članci:
- Paleta: Ivana Radovanović
Paleta: Ivana Radovanović
O brendu Mykke Hofmann, Beogradu i Minhenu, stilu i arhitekturi, slici iz Disneylanda.
- Paleta: Sajsi MC
Paleta: Sajsi MC
Razgovor o početku njene karijere, o stilu privatno i na bini, Džoniju Štuliću i izazovu da ostane nezavisna.
- Paleta: Ana Vuković
Paleta: Ana Vuković
Sa mladom bebom o Jeleni Karleuši, pažljivosti, prvom nastupu i zahvalnosti. Tune in!
- Paleta: Ana Jovanović
Paleta: Ana Jovanović
Sa Anom koja stoji iza modnog brenda Kota pričali smo o vanvremenskom dizajnu, održivoj modi, organskom pamuku i uniseks komadima.
- Paleta: Hana Butković
Paleta: Hana Butković
O online second hand-u Hooks&Looks, berlinskim buvljacima, ugađanju sebi i redovnoj vožnji bicikla.
lepo pravoslavno izdanje pre uskrs
pozdrav iz Majke
auuu… nacionalisticki konstrukt u vidu misticne ideje zvane “kulturni identitet”, proka treca srbija, manastiri i prezentovanje nacije. a to sve kao neko trendi zezanje, before after ovo ono. posle kao sto je vucic na vlasti… zato sto smo ideoloski nepismeni bilmezi.
Svako ti je SLOVO ;) tačno. Aposolutno! A tek što mu je “dizajn”, kao i sve što ide iz nacionalnog buljatavo, neoriginalno i kič. Košulju i majicu kao da je neki srednjoškolac skrpio, baš “originalan” pristup i dizajnerska vizija.
“Šta se desi kad se na ulici sretnu pravoslavlje i moda?
Novi album Kanja Westare, ahaha.”
jess
Gde moze da se kupu?