Da li imate preko 18 godina?

Perfume Genius: Hermès – Eau d`Orange Verte

Izumrli džentlmeni koji na svadbe dolaze sa laserski izrezanim leptir-mašnama, a po cigarete ne odlaze bez trench coata.

3
0

Dobro je poznato da se otmenost i rafiniran ukus ne mogu tako lako kupiti novcem. To se valjda više i ne dovodi u pitanje, iako se ponekad desi da nečije „plivanje u lovi“ omogućava lakše posedovanje, po običan svet nedostižnih stvari, ali ono nije garant da se radi o osobi od stila. Međutim, ljudi uglavnom misle da kupujući skupe stvari obezbeđuju sebi određeni status koji može da ih dovoljno mimikrira i sakrije od njihove suštine, što je duboko pogrešno. Autentičnost nečijeg stila koji će većina poželeti da preslika na sopstveni život se ne gradi na skrivanju suštine, naprotiv, to je neuhvatljivi deo nečije ličnosti sa kojom se neko rađa. Čak i ukoliko se kojim slučajem desi da izvesna persona uspe tokom svog života predano da navežba posedovanje stila, s lakoćom se odaje na najbezazlenijim mestima – na primer u odabiru parfema ili neadekvatne čaše za alkoholno piće.

hermes-01

Takva vrsta ljudi, duboko svesna da poseduje izvesne smetnje na relaciji dobrog ukusa, pribegava oprobanim i poznatim stvarima, u nadi da se nikada neće primetiti njihovo iskreno nemanje ličnog stava koji je osnova za bilo kakav stil. Danas se sa lakoćom svaka budala može pohvaliti kako se razume u modu samo zato što se ušeta u robnu kuću i istrese novčanik za Louis Vuitton torbu ili Tod’s mokasine. To uopšte ne znači da su takvi ljudi učinili bilo šta loše, osim što su po ko zna koji put uvećali konto gospodara shopping ovisnika, već je to samo jedan dokaz u nizu da pripadaju sledbenicima „shop the look“ kulture. Na listi takvih proverenih i nadasve „safe“ artikala za kupovinu nalazi se i široki dijapazon Hermès parfema, parfemskih i toaletnih voda, u delikatnim pakovanjima.

hermes-03

Ova svima mondenski poznata kuća, čije izgovaranje imena dosta često može da otkrije hardcore amatere u ovoj oblasti pažljivo bira kreatore svake svoje nove mirisne note, ne prepuštajući ništa slučaju. Linija eksluzivnih parfema koje možete naći u njihovim radnjama, free shopovima ili štekovima beogradskih šanera, sa sigurnošću predstavlja superiornu kolekciju bočica u kojima se kriju mirisi vrhunske, istančane elegancije. To možete osetiti odmah, čim jedan od mirisa uzmete u ruku i dodirnete naizgled neprobojno staklo zanimljivo oblikovane flašice- poput držača za papir na radnom stolu Françoise Sagan ili Anne Vintour. Napravljeni su da predstave jake i dominatne ličnosti, i već prva kap koja vam padne na deo kože i dođe do nozdrva najavljuje oluju osećanja. Intenzivni i nesvakidašni Hermès parfemi ostavljaju za sobom dubok trag u prostoriji, ali i u duši onih koji se usude da ga „ponesu“. Vremenom, sasvim neočekivano, serija pod nazivom „Les Colognes Hermès“, lansirana 2009. godine nametnula se kao najprodornija, čijeg istaknutog predstavnika vrste možete pronaći u modro-zelenoj bočici pod imenom „Eau d`Orange Verte“.

hermes-05

Nemojte da vas zavara njegova lepršavost na prvo mirisanje, jer je u pitanju klasik koji se uvlači u svaku poru vašeg tela i preti da vas zarobi zauvek. Ova nadasve osvežavajuća formula uključuje note narandže, mandarine, limuna, nane, pupoljaka crne ribizle, hrastove mahovine i pačuli. Prvobitna verzija ovog lepotana nastala je davne 1979. godine pod budnim okom Françoise Caron, dok je ovu novu, verziju od pre deset godina, potpisao Jean-Claude Ellena. Kreiran da zavede i osvoji mnoge, „Eau d`Orange Verte“ ćete sresti kod najrazličitijih ljudi – od političara, ambicioznih advokata pa sve do mafijaških struktura jednog društva. Ono što ih sve zajedno povezuje, bez obzira na status i obrazovanje, je pretpostavljena ljubav prema nekoj vrsti dominacije i moći. U želji da na najbolji način pokažu koliko su daleko u životu dogurali, ovaj parfem s ponosom nose i oni muškarci koji se ne plaše da priznaju da idu u solarijum i koriste puder, ali i oni koji u zatamnjenom automobilu sa nežnih leđa seksualne radnice vole da usnifaju gram kokaina. Misleći da im ovaj parfem unosi određenu ozbiljnost i zrelost u ličnost, neretko ćete ga osetiti na polaznicima bankarskih inostranih škola spremnih da svoje udice zabodu u meso sredovečnih dama razočaranih u muškarce.

hermes-02

Ova kombinacija odiše mirisom najkvalitetnijeg after shave preparata, koji u nečijoj fantaziji sasvim sigurno između dva leta koristi dobrodržeći pilot ili mladoliki sportista u penziji, i predstavlja simbol muške dominacije. Tome u prilog ide i činjenica da ga u svojim torbama kriju i neke žene, predstavljajući se jačim nego što jesu. To su obično neke strogo izgledajuće PR menadžerke u pantalonama sa dubokim strukom ili pak predsednice Upravnog odbora u privredi ili kulturi, nebitno. Međutim, njegovi najverniji ljubitelji su zapravo svi oni predstavnici jačeg pola koji po svaku cenu žele da nametnu javnosti sliku o sebi kao o izumrlim džentlmenima, pa na svadbe dolaze sa laserski izrezanim leptir mašnama, a po cigarete ne odlaze bez trench coata.

hermes-04

Eau d`Orange Verte je sasvim sigurno jedan od onih mirisa koji ulazi u istoriju tiho i diskretno, poput vladara iz senke, neosetno trujući vladara i krojeći realnost po sopstvenom nahođenju. Njegova suština zapravo leži u njegovoj lepršavoj svežini koja svoju snagu i prodornost pokazuje u onim trenucima u kojim potencijalne žrtve omamljuje u jednoj sekundi, nežno ih stiskajući rukama profesionalnih davitelja.

Lajkuj:

Ostavite komentar:

Slični članci: