Perfume Genius*: Perles De Lalique
Parfem za dame koje vole da popiju čašu proseka u fensi restoranu na početku večeri, ali i da završe sa pivom u ruci na nekom mračnom splavu đuskajući dok ne postanu potpuno mokre!
Dosta je zanimljivo da među ljudima vlada to nekakvo sasvim proizvoljno mišljenje da parfemi obično određuju karakter čoveka koji ga nosi, međutim kako nije sve onako kao što izgleda tako i miris može da vas odvede u potpuno pogrešnu ulicu. Mirise biraju naša sećanja, detinjstvo i momenti u kojima smo se osećali prihvaćeno i bezbrižno. Dakle, ono što smo naneli na deo vrata, podlaktice, šala, ešarpe ili kragne ima isključivo veze sa našim nesvesnim. Nalazim da bi bilo krajnje zanimljivo sprovesti i jedno takvo opsežno istraživanje u kojem bi timovi psihologa i psihijatara dovodili u vezu naš skript sa mirisom koji nosimo. Više je nego sigurno da bi na kraju došli do zaključka da su kombinacije raznih aroma zapravo u bliskom dodiru sa našim kompleksnim dušama.
S tim u vezi, kada spominjemo parfem Perles De Lalique, koji dolazi ispod čekića luksuzne i sofisticirane fabrike preskupih predmeta od stakla, nakita, lustera i satova, treba posebno naglasiti da se radi o retkom parfemu sa ozbiljnim karakterom. Predstavljen tačno pre deset godina, u bočici inspirisanoj pudrijerom u obliku kaktusa, koju je kreirao jedan od članova porodice Lalique još 1928. godine, zasenivši svojom lepotom i elegancijom tadašnju konkurenciju. Upravo taj „sofisticirani kaktus“ predstavlja simbol ženstvenosti, sačinjen od opala, sa ručno rađenim zapušačem, koji nose specifične crne tačkice, koje kao male bodljice čine jedini ukras na minimalističkoj flašici ledenog tela. Dokaz njegovoj ekluzivnosti i želji da ga posedujete bar jednom u životu je i činjenica da je svako pakovanje potpisano i nosi svoj broj, tako da ne postoji mogućnost da još neko na planeti poseduje identičnu stvar u vašim rukama. Verovatno pretpostavljate da se iza takvog pakovanja ne može kriti nešto što je prosečno, dosadno i već viđeno milijardu puta, već naprotiv, čim ga primetite shvatićete da to nije parfem kao i svi ostali. Još dok ga posmatrate na polici, u društvu drugih brendova, koji mu nisu ni do kolena, shvatate da takvo izdanje zaslužuje posebnu vitrinu, pod ključem. Formulu parfema je u laboratoriju donela Nathalie Lorson Firmenich sačinivši ga u chypre–cvetnoj kompoziciji. Note su od početka bile raskošne, opojne, ženstvene i zavodljive- već u prvom dodiru sa kožom.
Bugarska ruža u visokim notama pleni svojim hladnim i začinskim tonovima, dok u srcu, ovaj parfem donosi note senzualnog puderastog irisa, koji u zagrljaju burbon bibera daje oštri začinski ritam, i pruža neodoljive mirisne talase modernih tonova koji vode do elegantnog pačulija, uz prefinjenost Cashmerana.
Ovo autentično i iskonsko „ludilo mozga“ porodica Lalique pakuje u dve verzije bočice, jednu koja je dizajnirana specijalno za ekstrakt parfema od 60ml, i drugu za parfemsku vodu u količinama od 50 i 100ml.
Čisto sumnjam da ste imali prilike da se sretnete sa nekom osobom koja u svom neseseru krije ovu bombu, ali nije uopšte teško pretpostaviti kako njegova vlasnica može da izgleda i deluje. To su sasvim izvesno one žene francuskog tipa, mršave i visoke, uprkos pekarskim proizvodima koje proždiru svakog jutra, sasvim prirodne kose, nikad farbane, katkad raščupane, dokazujući to da je „bedroom“ stil koji furaju na ulici zapravo naženstveniji. Puše strastveno u velikim količinama ne obazirući se na znakove zabrane i nemaju nikakvih problema s kožom zbog toga. Uvek u žurbi, obučene sasvim svedeno i jednostavno, demonstrirajući da su dve kapi parfema detalj koji je dovoljan da se za njim okrenete na ulici. Nije redak slučaj da poseduju shic galeriju u kojoj diluju umetnine koje iz privatne kolekcije odbacuju njihovi muževi ili pak da pokrenu sopstvenu kafeteriju concept store gde pored organskih potaža i slow coffee ekspertize prodaju preskupe džempere danskih proizvođača. Naravno da obožavaju životinje i to najčešće pse u koloritu svog garderobera: mađarsku vižlu ili irskog setera.
Vole da umese hrono hleb, ali ne kriju da ponekad zgreše sa jetrenom paštetom, majonezom i Sava hlebom. Obavezno kupuju karte za Festival autorskog filma, a na Festu gledaju isključivo gruzijsku produkciju na tajnoj projekciji u Kinoteci.
Vole da popiju čašu proseka u fensi restoranu na početku večeri, ali i da završe sa pivom u ruci na nekom mračnom splavu đuskajući dok ne postanu potpuno mokre. Mamurluk leče pressokom, a nedeljom pažljivo listaju Monocle ili Wallpaper magazin.
Perles De Lalique je vrhunska ekstravaganca koja daje pogrešne rezultate ukoliko se ne upotrebljava kako treba. Kao što se konjak i viski ne piju iz istih čaša, tako i ovaj parfem zahteva određeni oblik anatomije, pročišćene misli i spremnost da budete svoji, po cenu da ostanete jedini koji uživa u mirisu koji je za većinu običnih ljudi, jednostavno too much.
*Perfume Genius is the stage name for Seattle-based solo artist Mike Hadreas.
Slični članci:
- Perfume Genius: Violet Ida
Perfume Genius: Violet Ida
Ovu vrstu parfema sa sobom mogu da ponesu i iznesu, upravo one nežne duše, ćerke jedinice, supruge čuvane kao malo vode na dlanu, žene perfektnog porcelanskog tena.
- Perfume Genius: Maison Francis Kurkdjian – Aqua Celestia
Perfume Genius: Maison Francis Kurkdjian – Aqua Celestia
Linija ovih prestižnih parfema je poput nekog savršenog classy ormana koji poseduje idealan komad za svaku priliku, pa se ljudi gotovo instant zaljube i žele da ih poseduju.
- Dior and I, kao prošlost i budućnost
Dior and I, kao prošlost i budućnost
Dokumentarac o modnoj kući Dior: Sve što znamo o modi deo je nečije vizije.
- Perfume Genius*: Chanel 5
Perfume Genius*: Chanel 5
KRITIKA MIRISA! Parfem koji je postao simbol ženstvenosti i miris seksepila. Za dame koje znaju da sigurnost leži u peglanju kartica, a ne košulja.
- Perfume Genius*: Dolce&Gabbana pour homme
Perfume Genius*: Dolce&Gabbana pour homme
Parfem za muškarce koji leti voze vespu, zimi Đulijetu i najčešće na plaži šetaju u belim spido gaćicama.
- Perfume Genius*: Shalimar
Perfume Genius*: Shalimar
Ovaj parfem se upotrebljava na sopstvenu odgovornost
Lajkuj: