Da li imate preko 18 godina?

Perfume Genius: WHY NOT by Branislav Lečić

Ovaj miris će sasvim sigurno koristiti oni kojima je stalo da njihova persona dobije još jedan sloj originalnosti: vlasnice butika iz centra grada, ugledne penzionerke i ostareli gradski mangupi.

U vremenu kada Google algoritmi znaju šta ste poslednji put radili ili da li ste upravo sleteli ili doleteli, teško je napraviti bilo kakav izbor u životu. U moru ponuda koje nam se neprekidno vrte ispred nosa, gde god da koraknete ili kliknete, postajemo ravnodušni do te mere da, uprkos raznim žudnjama i željama, bukvalno ne znamo šta ćemo od sebe. Ljudi su, čini se, kao nikada do sada, postali nepopravljivo zbunjeni i krajnje ravnodušni, s obzirom na to da je u današnjem trenutku manje-više sve dostupno i moguće, pa čak i to da vam nečije srce ili bubreg stignu direktno na kućnu adresu.

U tom smislu funkcioniše i tržište parfema, imajući u vidu da vlada neverovatna hiperprodukcija raznoranih brendova koji pokušavaju da uhvate korak s vremenom, pa izbacuju nove proizvode gotovo svake nedelje. Izgleda da je stigao trenutak u kom se novi mirisi pojavljuju svakodnevno u jednokratnim pakovanjima, kada ćemo imati priliku da određene note osetimo samo jednom i nikada više.

U opštoj konfuziji i šizofreniji današnjice rodilo se parfemsko čedo proslavljenog barda srpskog pozorišta i filma, bivšeg ministra kulture, pedagoga i govornika s Terazijske česme, u obliku malene, ubitačne flašice uniseks mirisa za sve prilike pod nesvakidašnjim i progresivnim nazivom „Why not“.

Da je u pitanju eksluziva bez presedana govori i činjenica da ga nije tako lako pronaći, jer ovaj redak primerak ne možete pazariti niti u bolje opremljenim parfimerija, a ni u free shopovima na aerodromima. Jednostavno, reč je o istinskom nisha proizvodu, koji ukoliko imate sreće može biti u vašim rukama samo ako vas sudbina, neki čudan sticaj okolnosti ili pak istančani njuh dovede pravo do police gde ovaj eliksir obitava.

Spakovan u elegantnu i nežnu bočicu koju kao da je dizajnirala diva domaćeg serijskog programa Snežana Savić, sam za sebe ovaj parfem već na prvi pogled osvaja i obećava, ali i garantuje kvalitet, uzevši u obzir da je u svaki primerak dostojanstveno ugraviran svojeručni potpis legende našeg glumišta. Ako se još odvažite da ga momentalno prsnete na sopstvenu kožu, nepogrešivo ćete u prvi mah osetiti te ružičaste note bibera, lavande, osvežavajućeg limuna i ljubičiće, uz blagi dodatak mirisa šljive i crnih ribizli. Osnova parfema svakako su pačuli, kedar, amber, sandalovina, tamjan, bezoin i vanila, dok u njegovom središtu suvereno vladaju neroli, koren irisa i cveta pomorandže. Stiče se blagi utisak da sam stvaraoc nije mogao do kraja da se odluči kakvu formulu jedinjenja da pripiše svojoj ličnosti i harizmi, pa se nekako odlučio od svega po malo, što svakako vuče na činjenicu da je, svesno ili nesvesno, želeo da prati trend u kome se trenutno nalazi potrošačko društvo. Ovako pomešani osećaji na jednom mesto, u ograničenom tiražu, stvaraju jednu sasvim novu dimenziju parfema koji ima tendeciju da se zaista koristi u specijalnim prilikama, onda kada se to najmanje očekuje. Istini za volju, kada su ovakvi zahvati u pitanju, da poznata ličnost ima potrebu da svoj ego rasprši na druge, bar kada se radi o domaćoj sceni, gotovo da je teško setiti se nekog uspešnog primera. Međutim, čini se da parfem gospodina Branislava Lečića ima velike šanse da opstane i održi se u moru ostalih toaletnih voda naših proslavljenih modnih kreatora, pevača, pripadnika jet set-a ili raznoraznih Instagram vedeta sa veoma velikim brojem organskih sledbenika.

Zaista je teško predvideti kakav sklop ličnosti bi mogao da se oduševi ovom jedinstvenom aromom, ali to je svakako neko ko nema problem sa samopouzdanjem, s obzirom na to da samo veliki umovi i karakteri ljudi mogu sebi da dozvole da ponesu bilo šta. U tom smislu, „Why not“, paradoksalno predstavlja vanredni izazov za sve one koji misle da imaju dovoljno vere u sebe u svakom smislu i da ništa i niko ne može da poljulja njihov mukotrpno izgrađen ego, u sredini gde se skoro svi trude da vam ga unište. Ovo je parfem za one primerke među ljudima koji dakako ne pate da se po svaku cenu zalivaju brendovima koji će širiti miris novca oko njih. Njega će sasvim sigurno koristiti oni kojima je stalo da njihova persona dobije još jedan sloj originalnosti. To mogu biti vlasnice butika ili komisiona iz centra grada koje su do dan danas, uprkos surovoj borbi najvećih proizvođača garderobe, uspele da održe svoj biznis i poseduju sopstvenu klijentelu koja im se vraća još od devedesetih godina kada je bilo najteže.

Možda su to i neke ugledne penzionerke s čekom Nacionalnih penzija, koje još uvek misle da je Branislav Lečić najpoželjniji alfa mužjak na Balkanu i žele da lepo mirišu u susretima sa svojim drugaricama, udovicama u Klubu književnika ili Maderi, uz limunadu i jagode sa šlagom.

Neće biti retkost prilika da doživite snagu ovog mirisa na vratovima žena koje su nekada žarile i palile gradskim ulicama i bile na spiskovima čuvenih žurki iza zatvorenih vrata, a danas žive tako što svoje porodična nasleđa na Senjaku iznajmljuju za potrebe snimanja reklama ili podrume pretvaraju u popularne igraonice za decu.

Ako govorimo o pripadnicima jačeg pola, sasvim je izvesno da ovu vrstu parfema konzumiraju ostareli gradski mangupi, koji – uvereni da su još uvek u igri – za svaki slučaj tajno iznajmljuju praznu garsonjeru, kako ne bi dolazili u situaciju da ostavljaju tragove u hotelima oko grada kada je one night stand u pitanju. To su zapravo i oni muškarci „slobodnog duha“, koji još uvek rado odlaze kod mame na pasulj s kobasicom i pohovane tikvice, a svoje supruge šalju u all inclusive turska ili grčka letovališta, same s decom.

Sve u svemu, ovo je možda pravi primer one stare narodne izreke da svaka roba ima svog kupca. Vreme se menja, pravila opstanka gotovo da više i ne postoje. Niko vam neće postavljati pitanja o kvalitetu ili poreklu bilo čega. Sada je dovoljno da se dosetite dobre fore i sprovedete to i u delo. Doduše, ukoliko imate izgrađeno ime, onda i da turite svoj potpis da se zna čije je. Uostalom, što da ne.

Lajkuj:

Komentari:

  1. Kole says:

    GDE IMA DA SE KUPI OVAJ PARFEM!!!

  2. Svetlana says:

    Tekst je u Vasem stilu. EDP Why Not nije parfemska voda limitirane serije. Spisak svih parfimerija koje prodaju parfem mozete naci na sajt-u http://www.cosmeticslab.rs.
    Svi proizvodi Cosmetics Lab- a su u saglasnosti sa direktivama EU vezano za kozmetiku.
    Proizvodi nisu testirani na zivotinjama.

Ostavite komentar:

Slični članci: