Da li imate preko 18 godina?

Perfume Genius*: Dolce&Gabbana pour homme

Parfem za muškarce koji leti voze vespu, zimi Đulijetu i najčešće na plaži šetaju u belim spido gaćicama.

0
0

Nisam baš siguran koliko se svi sećamo te natprirodne i nezapamćene euforičnosti kod balkanskih muškaraca kada je u pitanju moda koja je dolazila iz kuhinje čuvenog para Dolce Gabbana. Možda su jedino više voleli i nosili samo još Versaćija, međutim kada je na kralja visoke mode izvršen atentat u Majamiju 1997. godine, dva početna slova su zavladala našim ulicama. Ko nije imao inicijale njihovih imena izlivene bar u vidu šnale za kaiš, taj nije imao šta da traži u gradu.

Tada ste morali da potežete žešće veze da bi vas viđeniji beogradski šaneri ubacili na listu čekanja za njihove iscepane farmerke sa metalnom pločicom na dupetu, kao jedinom dokazu o originalu. Međutim, kada je čuveni parfem za muškarce u pitanju, kreiran u Dolce Gabbana laboratoriji još početkom devedesetih, teško da se može utvrditi na koji način i kako se taj šećerlemasti miris tako podmuklo podvukao pod kožu i najokorelijim alfa mužjacima.

Ideja Domenika Dolcea i Stefana Gabbane bila je pre svega da kreiraju poseban parfem, miris koji bi na najbolji način veličao eleganciju i prefinjenost italijanskog napirlitanog muškarca u najboljem smislu te reči.

Vodeći se najbanalnijim stereotipom koji intimno, u četiri zida, pogađa svačije srce, glavnu inspiraciju za ovaj eliksir muževnosti crpeli su zapravo iz kulta mediteranskog latino ljubavnika, koji u kolektivnom nesvesnom predstavlja zapravo esenciju neodoljivog seksepila i nežnosti.

Počevši od samog pakovanja, sačinjenog od tamno plave kutije sa zlatotiskom njihova dva imena, presvučenim najtananijim somotom i elegantno širokom bočicom, unutar njega, govori da ništa nije prepuštano slučaju. Zapravo, samo jedan dodir na još neotpakovani feromon maskuliniteta izazvaće u vama testosteronski udar. Međutim, kada se usudite i da ga otvorite, u jednom potezu, ne razmišljajući, u prvi plan će vam upasti zaobljeni čep koji dominira nad prozirnom flašicom i zajedno sa srebrnim prstenom na vrhu, asocira samo na jedno. U prvi mah, kada vas zapahne neverovatno snažni talas slatkoće i sladunjavosti, može vas lako odbiti ili čak odvesti na krivi trag, jer u pitanju kompleksna hemijska formula raznih sastojaka koje nikada ne biste ni pomislili da se mogu zajedno pomešati. Ovaj parfem, bez i malo šale, uspeva da pokaže sve svoje potencijale tek onda kada se raspriši po vaduhu i zahvati bar delić vaše kože.

D&G-00

U dodiru sa epidermom pokazuje svoje pravo lice, baš kao i opasni ljubavnik koji slatkorečive komplimente tek kasnije transformiše zapravo u sladostrasne ugrize po vratu. Upravo te visoke note nerolija koje najpre osetite, pred vama grade sliku autentične muškosti, a citrusni nagoveštaji mandarine i bergamota vam automatski do te mere omame čula da se bez pogovora prepuštate tom princu na belom konju, čak i ako znate da takvi ne postoje. Međutim, dušu ovog nadmoćnog parfema daje svežine čiste lavande prožeta začinskim naznakama žalfije i paprike, koje vas na najdirektniji način uvode u predvorje detinjstva evocirajući najdublja sećanja na miris svežeg veša koje je širila vaša majka ili baba. Možda je i to razlog što ćete ga najčešće zateći na zglobu ili vratu nekog Crnogorca ili pak novopečenog japija iz Beograda.

U pitanju su oni muškarci, kojima je hedonizam, poput blejanja u Pastisu, razlikovanja bruta od proseka i kastriranja tompusa uz ristreto za šankom duboko u hromozomima.

D&G-02

Leti najlešće voze krem vespu u lanenim pantalonama, a zimi Đulijetu u kojoj puštaju isključivo kvalitetnu muziku. Upravo ta moćna baza koja širi miris duvana za njima, kao i suve note kedra sa naznakama tonke, otkriva jednog muškarca koji se na ovim prostorima smatra hrabrim, jer je u grad izašao u pink pantalonama ili je vezao repić. Neretko su biseksualne prirode, jer iskonska lepota pol ne dovodi u pitanje. Pre nego što se spuste u Porto Montenegro ili po ko zna koji put pokažu svoju hrabru prirodu tako što uplate deset dana na Mikonosu, obavezno odu par puta u stojeći solarijum. To su oni tipovi koji nemaju šta da kriju, pa se leti najčešće šetaju u belim spido gaćicama, jer su takve videli u čamcu na reklami za D&G parfem. Umeju da voze snoubord, jer ima tako lepo dizajniranih skafandera. Vole da se odvale na momačkoj večeri u Amsterdamu, a svadbu da naprave na Adi, početkom septembra. Nikada ne padaju u telesnu depresiju, znaju da svaka žena voli izvajano muško telo, pa bez ikakvih teškoća pune svoje Instagram profile selfijima iz kupatila.

D&G-01

Da ne bude zabune, Dolce&Gabbana pour homme, ne predstavlja nikakvu zaveru gej lobija ili ne daj bože pakost nekadašanjog ljubavnog para, naprotiv, on je najozbiljnija oda iskonskoj muževnosti, onoj o kojoj podjednako sanjaju i žene i muškarci. Bez obzira na seksualnu orjentaciju.

*Perfume Genius is the stage name for Seattle-based solo artist Mike Hadreas.

 

Lajkuj:

Ostavite komentar:

Slični članci: