Da li imate preko 18 godina?

PERFUME GENIUS: Diptyque – Essences Insensées 2019

Baš kao što se u lov na divljač nosi dvocevka, a ne vazdušna puška, tako i ovaj parfem nije napravljen za one bolešljivog ili plašljivog karaktera.

4
0

U trenutku kada celokupna svetska javnost s velikim žarom polemiše da li Greta Thunberg zaista zaslužuje da se njen dosije i biografija nađu na stolu ispred mudrih glava koje odlučuju ko će dobiti Nobelovu nagradu, i dalje gori more, a tope se planine. Uprkos činjenici da nas stručnjaci uporno upozoravaju koliko je sunčanje štetno po zdravlje, ljudima svaki put padne mrak na oči kada ugledaju bar par kapljica ili oblaka unutar svoje omiljene aplikacije za vremensku prognozu i ne mare mnogo na širenje ozonskih rupa, s obzirom na to velika većina uopšte ne bi imala nikakvih problema da se u naše živote useli večito leto, kako bismo po ceo dan mogli da se šetamo gologuzi i vrtimo kocke leda u čašama.

Ne zna se pouzdano šta je čuvenu parfemsku kuću Diptyque inspirsalo da stvori ograničenu seriju Essences Insensées 2019, ali ono što je sasvim sigurno luksuzno pakovanje predstavlja i simboliše podnevno sunce koje istovremeno može da mazi, ali i da vas sprži. Staklena bočica parfema je izvučena iz arhive “Maison Waltersperger”, jedne od poslednjih francuskih kreativnih staklarskih radionica, poznate po ručnim radovima u veoma malim serijama, te u ovoj kombinaciji zaista predstavlja svojevrsni unikat za koji vredi skupljati novac sa strane.

Zanimljivo je kako je uopšte nastao ovaj prestižni boutique parfema, tako što su se tri prijatelja okuplila oko sličnih kreativnih koncepta. Desmond Knox-Leet, Christiane Gautrot i Yves Coueslant – slikar, dizajner enterijera i pozorišni reditelj osnovali su Diptyque kompaniju 1961. godine. U ulici Saint Germain našli su mali prostor sa dva izloga, koja su im zaličila na diptihe starih slikarskih majstora. S početka su se bavili svojim uhodanim poslovima: dizajnirali su print tapete i tkanine, a ubrzo je mesto počelo da menja svoju namenu i počeli su da ga prilagođavaju sopstvenim aspiracijama doneseći tako čudne predmete s putovanja: japanske zmajeve, danske lutke, ptice na navijanje, razglednice…Tako je radnja počela da intrigira mušterije istančanog ukusa, željne nesvakidašnjeg i ekstravagantnog. Dve godine kasnije, tri su se prijatelja pozabavila kućnim mirisima, pa su se te 1963. pojavile prve sveće: Hawthorne, Tea i Cinnamon. Nekoliko godina kasnije usledila je i prva uniseks toaletna voda nazvana prosto: Voda (L’Eau). Danas tako prepoznatljiv logotip u ovalnom ramu sugeriše oblik štitova rimskih legionara. Razigrana crna slova u belom polju zaštitni su znak na svim Diptyque mirisnim svećama, dok se na toaletnim vodama i parfemima pojavljuju posebne ilustracije svakog pojedinačnog parfema.

Diptyque je lagano osvajao sve one otvorenog duha, kultivisanog ukusa, pasionirane hedoniste, poznavaoce fine mirisne umetnosti koja oplemenjuje svakodnevnicu.

Ekskluzivnost jedinstvenih recepata mešanja voska sa parfemima, koji je Diptyque prvi osmislio 1963. godine, ostao je unikatan i radi se i dalje ručno. Posude za sveće su autentični rezultat dizajna i zanatskog rada i kompletna proizvodnja se obavlja u Francuskoj.

Ove godine otišli su korak dalje izbacivši limitirani cvetni uniseks parfem u posebnom pakovanju, koji će podići nivo adrenalina ozbiljnim kupoholičarima širom planete, bez obzira na to da li odvajaju đubre u posebne katerogije ili ne. Essences Insensées 2019 najpre širi miris cveta tiare, koji raste na dalekom ostrvu Tahiti. Poznat i kao tahićanska gardenija, ovaj cveta tako diskretno otkriva zelene note koje su vedre, sveže i prozračne, poput laganog povetarca sa obližnjeg okeana. Naleti vanile samo dodatno ističu senzualnost ovog egzotičnog cveta, i prave neverovatno kombinaciju udruženu sa gornjim notama ružičastog bibera, da bi nas sasvim iznenadio u nižim lagama s frangapinijem i drugim raznovrsnim začinima koji ostaju tajna formula ovih majstora iz čuvenog pariškog bulevara. Ništa nije prepušteno slučaju, te ovaj parfem na svom vrhu poseduje i vintage mrežastu pumpicu, čime i samo nanošenje predstavlja svojevrsno iskustvo i kratkotrajni dodir glamuroznosti.

Nije isključeno da će ovaj parfem želeti da poseduju svi oni koji pate za skupim stvarima, pa se nemojte čuditi ako se na Instagram profilima ljudi vrlo sumnjivog ukusa pojavi upravo ova bočica, jer svima njima može poslužiti kao izvanredan ukras ili nonšalantna dekoracija objave sa #sundaymood ili #lovemylife. Ne očajavajte, zahvaljujući takvima ovakve izuzetne kuće i opstaju. Međutim, ono što je sigurno, ovaj miris svakako neće oduševiti one koji nemaju petlju da se bez filtera pogledaju u ogledalo. Baš kao što se u lov na divljač nosi dvocevka, a ne vazdušna puška, tako i ovaj parfem nije napravljen za one bolešljivog ili plašljivog karaktera.

Sasvim je izvesno da ga možete osetiti u društvu neke operske dive, koja odbija da ode u penziju i da joj se proširi kostim, duboko verujući kako i dalje može da igra uloge tananih golubica anđeoskog glasa.

U pitanju su takođe one žene koje pasionirano sede u upravnim odborima banaka i velikih korporacija, uživajući da se poigravaju sa ciframa iz exell tabela i prekrajanjem sudbina koje menjaju budućnost sveta. To je ona vrsta žena koje i nakon početka menopauze nemaju problem da „napuderišu“ nos sa par linija kokaina, zavedu mladog osnivača uspešne start-up kompanije ili da svoje letovanje završe u luksuznom kompleksu hotela za ljubitelje svingerskog seksa, daleko od očiju javnosti. Kada je muški rod u pitanju, nećete pogrešiti ako pomislite da je u pitanju ovaj parfem, ukoliko ga omirište na vratu nekog od plastičnih hirurga u godinama, koji izgleda sve mlađe i mlađe, ubrizgavajući tone mernih jedinica botoksa drugima. Isto tako, njegovo prisustvo se može detektovati u društvu onih muškaraca koji često polemišu o kvalitetu zvuka na koncertima i umesto tompusa preferiraju da se opuste uz sesiju CBD ulja, u bilo kom obliku.

Essences Insensées 2019 provereno predstavlja sunce na polici, grejući dušu onih koji se zaista razumeju u kvalitet života i ne prostiru svoj peškir baš na svakog plaži. Ukoliko se vodimo čuvenim „How dare you“ govorom Grete Thunberg koji je zapalio Internet, sasvim je izvesno da oni koji se i usude da ponesu ovaj svojevrsni raritet među mirisima, rizikuju da, bez problema, povećaju temperaturu apsolutno u svakoj sredini gde se pojave.

Lajkuj:

Ostavite komentar:

Slični članci: