FC Venezia, Kappa i Bureau Borsche diktiraju fudbalske dizajnerske trendove
Fudbalski klub Venecija (Venezia) potvrđuje status jednog od najmodernijih fudbalskih klubova na svetu. Najpre su predstavili novi, moderni vizuelni identitet, za koji je zadužen jedan od najboljih evropskih studija, a potom i fenomenalnu prvu garnituru, kao i dres za zagrevanje, za predstojeću sezonu.
Novi brend identitet radio je minhenski Bureau Borsche, koji je radio za brendove kao što su Balenciaga i Supreme, ali fudbalskom svetu je poznat i po dizajnu novog logotipa milanskog Intera.
Identitet se odlikuje smelim i pronicljivim dizajnom koji poštuje tradiciju kluba dugu 115 godina, istovremeno prilagođavajući estetiku novoj eri. Lav Svetog Marka je u zlatnoj boji i veoma pametno integrisan u V logotip kluba, sa horizontalnim linijama koje predstavljaju krila lava, od kojih jedno jasno asocira na tradicionalni gvozdeni pramac venecijanske gondole. Simbol „V“ je naglašen klupskim bojama, narandžastom i zelenom, koje su predstavljene kao zastave.
Bureau Borsche je povodom predstavljanja novog identiteta dizajnirao i majicu za zagrevanje, sa narandžasto-crno-zelenim karo dizajnom, uz novi logo i Kappa logotipe na tri mesta, štampane u zlatnoj boji.
Venecija je potom predstavila i prvu garnituru za narednu sezonu koji će, sasvim izvesno, postati kolekcionarski klasik. Prefinjen dizajn novog Kappa dresa je omaž tradiciji i, posebno, ’90im godinama. Sasvim će izvesno da će ovo biti jedan od najprodavanijih dresova ovog leta, iako je klub ispao u Seriju B.
Odajući počast klasičnim fudbalskim dresovima sa kragnom i dugim rukavima iz ’90ih, novi dres je dominantno crne boje, naglašen tankim narandžasto-zelenim linijama koje se protežu duž rukava i na bokovima. I ivica kragne je oplemenjena narandžasto-zelenim prugama, uz jedno dugme. Dres je upotpunjen zlatnim detaljima – logom Kappe sa desne i novim grbom kluba sa leve strane, uz ispis Citta di Venezia na prsima, koji je urađen novim gradskim fontom.
I prva garnitura dresova je urađena sa studiom Bureau Borsche koji su jedan klasičan vintage dres ovim prefinjenim detaljima preokrenuli u visoku modu. Očekujemo do kraja jula i promocije druge i treće garniture.
Dresovi Venecije obeležili su i prošlu, povratničku sezonu ovog kluba u Seriju A. Crpeći inspiraciju iz bogate umetničke tradicije grada, Kappa je redom izbacivala odlične četiri garniture dresova ovog, kroz istoriju, ne toliko uspešnog kluba. Klub se potrudio i da na drugačiji način promoviše dresove. Umesto klasičnih fotografija fudbalera na terenu, dresove su promovisali modeli, pre svih Grkinja Theopisti Pourliotopoulou, a fotografije su pravljene uz prepoznatljive topononime grada.
Pored toga, klub se potrudio da u saradnji sa drugim brendovima izradi i niz proizvoda koji su uglavnom rasprodati, poput kupaćih kostima, šorceva za kupanje, kabanica, kišobrana, ribarskih šešira… Tome je u velikoj meri doprinela i odlična kampanja na Instagramu.
Slični članci:
- Coca-Cola flašice slave naše vrline
Coca-Cola flašice slave naše vrline
Gostoljubivost, ljubav prema glasnoj muzici i provodu, solidarnost, negovanje prijateljstava, snalažljivost i kreativnost nadahnuli su šestoro umetnika da kreiraju novu flašicu.
- Adidas izbacio patike posvećene Oktobarfestu
Adidas izbacio patike posvećene Oktobarfestu
Nemački gigant odaje počest najvećem festivalu piva
- Predstavljanje novog umetničkog koncepta Atipografija u novosadskoj Svilari
Predstavljanje novog umetničkog koncepta Atipografija u novosadskoj Svilari
Na prvi pogled, atipografija može delovati kompleksno, ali zapravo može služiti i kao zabavni alat za kreativno izražavanje.
- Leafless: smela kolekcija nakita brenda Fucking Lion
Leafless: smela kolekcija nakita brenda Fucking Lion
Ovaj modni iskorak u okviru brenda spaja dve ideje: kontroverznu F-formulaciju i simboliku lava.
- Predivna kolekcija radova Sema Jukilisa od novembra kao knjiga
Predivna kolekcija radova Sema Jukilisa od novembra kao knjiga
Lajkuj: