Uloga enterijera u filmovima Wesa Andersona
Prepustite se na trenutak vrtlogu pastelnih boja i stilova!
Autentičnost jednog objekta se, između ostalog, ogleda u njegovom enterijeru i detaljima koji ga čine neponovljivim.
Enterijer je živopisan odraz ličnosti onog ko ga naseljava i koristi, pa nije ni čudo što upravo nesvakidašnja i znakovita scenografija reditelja Wesa Andersona privlači pažnju gledalaca i postaje njegov zaštitni znak.


Prostori u Andersonovim filmovima su nostalgični i topli, a njihova jedinstvenost ogleda se u nameri da se ljudima približi priča koja stoji iza svakog komada nameštaja. Kao što zauzimaju određeni prostor, tako svaki od njih preuzima i specifičnu “ulogu”: svaka lampa, fotelja ili stočić imaju posebno i opravdano postojanje. Prostorije u kojima se oni nalaze svedoci su melodrama i rešavanju tragičnih priča, uokvirene nežnom i prepoznatljivom paletom boja.
Uloga enterijera u filmovima Wesa Andersona oslanja se na ljudsku prirodu koja bliskost oseća sa udobnim i pažljivo promišljenim prostorima, i to onima sa kojima može da se poveže. Naposletku, vodeća ideja ovog američkog reditelja i jeste da kroz vizuelni, pa i materijalni deo filma, publiku emotivno veže za priču. Scenografija nesumnjivo na ovaj način postaje još jedan junak, sa ličnom istorijom i čak sopstvenim raspoloženjem.



Tagovi:
Slični članci:
- Spa, Wellness i banje Srbije
Spa, Wellness i banje Srbije
Došao je red na odabir mesta gde ćete pronaći svoj mir i isključiti se iz sveta obaveza.
- Online shopping
Online shopping
Da li je moguće kupovati online, kako, gde, i koliko je zaista to komplikovano?
- Detalj sa Fashion Weeka: Limitirana serija aksesoara za IQOS sa potpisom Dragane Ognjenović
Detalj sa Fashion Weeka: Limitirana serija aksesoara za IQOS sa potpisom Dragane Ognjenović
Perfektno dizajniran aksesoar u muškoj i ženskoj varijanti kreirala je jedna od najistaknutijih modnih autorki sa ovih prostora.
- Najpopularniji modni filmovi 2015. godine
Najpopularniji modni filmovi 2015. godine
Na koje se sve načine modni brendovi plasiraju na tržište
Lajkuj: