Perfume Genius*: Infusion D’Homme
Ovaj parfem najbolje pristaje onoj izumrloj vrsti muškaraca, džentlmenima stare garde kojima je Brajan Feri uzor u svemu, od čisto bele košulje do dugog spiska žena koje su povalili.
Nevernicima je možda teško da poveruju u činjenicu da uprkos svemu katkad svetinje ipak postoje. To su one stvari koje se gotovo nikada ne dovode u pitanje, nedodirljive i „iznad svega“, suvereno vladaju nad svim ostalim. Jeste da se takve pojave u industriji mirisa pojave jednom u sto godina, ali se pojave – iznenada kao i svako čudo ili svetac. Jednostavno, čim ih ugledate na bilo kom reklamnom materijalu pouzdano možete znati da se radi o nečemu što prosto pod hitno morate da probate i na svojoj koži.
Upravo takva senzacija se i desila davne 2008. godine kada je čuvena modna imperija Prada odlučila da predstavi svoj najbolji miris na svetu – Infusion d’Homme.
Sasvim je sigurno da mnogi od vas znaju žensku verziju ovog božanstva u bočici, međutim u saradnji sa parfemskom kućom Givaudan uz spektakularni um Daniele Andrier nastao je ovaj dragulj među parfemima. Teško je da njegovo pakovanje možete da zaobiđete tako lako, jer je i sama kutija, ne samo bočica, osmišljena tako da skreće pažnju već na prvi pogled.
Riskantni potez da se po prvi put u istoriji dizajneri poigraju sa Prada logom i urade s njim šta god žele, postigao je uspeh baš na ovom projektu.
Međutim, kada otvorite tu predivno izrađenu kutiju i dobro opipate reljefni logo, u ruke vam dospe šik retro bočica, osmišljena tako da podseća na najbolju eru parfmeskih pakovanja ikada. Pravougaona i prozirna, sa čepom koji tako lako i precizno naleže na sami izvor najdivnijeg mirisa na svetu, tera vas da je izložite na najvidljivije mesto u stanu. Prosto je greh ovu svetinju skrivati od bilo čijih očiju, jer ne postoji verovatnoća da se Infusion d’Homme nekome ne svidi. Ako zaista savršenstvo postoji, uprkos čuvenoj Pikasovoj izjavi da perfekcionizam nije vredan truda, onda je to upravo ovaj parfem.
Jednostavan, sveden, sa perfektnom mirisnom formulom, na kojoj je Danijela Andrier radila godinama, ne postoji ni jedan razlog da već sutra ne zalutate u bilo koju parfimeriju i osetite kako miriše savršenstvo. Retki su parfemi koji mogu da vas osvoje tako lako, mirisi koji prijaju ama baš svima, te stvari koje možete kupiti za poklon bez da napravite fatalnu grešku. Ovo je parfem koji jednostavno pristaje svima, čak i ljudima koji nemaju toliko ukusa ili onima koji misle da „ne mogu da ga iznesu“. Ali, upravo se o tome i radi, remek dela su stvorena da ih svako lako razume, a ovaj parfem se nosi tako lako, lepršavo, kao da ste rođeni sa njim.
Neroli iz Tunisa, iris palida, vetiver, čedar, insens i benzoin, pomešani na jednom mestu čine perfektnu kombinaciju čistote i specijalnu notu prodornosti koja uspešno dopire do svake nozdrve. Ovo je jedan od retkih parfema koji i na tester papiriću i na vašoj koži miriše identično, jer čudo se ipak desilo još u laboratoriji, elementi su se do te mere poklopili da je stvoren miris koje ljude podseća na najlepši sapun koji postoji. Nekoliko kapi je dovoljno da stavite na sebe, sperete svaki prethodni greh i ponovo osetite čistotu duha i tela.
Zapravo ovaj miris se ponaša kao dobri duh iz boce koje obuzima sva vaša čula, budi anđela u vama i pretvara vas u bezgrešno biće. Zato i ne čudi da upravo ovaj miris, najbolje pristaje onoj izumrloj vrsti muškaraca, džentlmenima stare garde, onima kojima je Brajan Feri uzor u svemu, od čisto bele košulje do dugog spiska žena koje su povalili.
Ovaj parfem se nesebično troši na iznajmljenim jahtama, gde se večeri obično završavaju uz par lajni belog i puno pampura skupocenih vina po brodskom podu.
Infusion d’Homme neretko se nađe i u vlasništvu dizajnera nameštaja ili arhitekata koji se lože na staklene kuće u potpunoj pustoši, na litici, pored mora. Instagram fetišisti, oni što obično zamole nekog da ih fotografiše, uhvaćeni sasvim slučajno u pefektnim pozama i markiranim odelima, kao da žive u editorijalu, sve češće koriste ovaj parfem znajući da uz njihovo traganje za savršenstvom, ova bočica prikriva svaki nedostatak.
Ne čudi, što i neki pripadnici kriminalnih grupa, oni koji zaista cene da imaju najbolje od svega, sve češće koriste Pradin izum, u nadi da će neko prepoznati mogućnost da oni uprkos poslu kojim se bave, imaju ukusa. Ne smemo zaboraviti ni filmske producente, koji će sve da urade kako bi došli do zatvorene finanijske konstrukcije, kojima je zadnjih godina, upravo ovaj parfem tajno oružje, neka vrsta udice za žene koje su spremne da odreše kesu, a ne vole baš da se mešaju sa običnim muškarcima.
Ovaj parfem na sasvim neobjašnjiv način u ljudima izaziva slično osećanje, jer čim ga omirišu postanu omamljeni, uvučeni u komplikovni lavirint flešbekova koji ih odvodi direktno u raj. Ako pronađu pravi put, razume se.
*Perfume Genius is the stage name for Seattle-based solo artist Mike Hadreas.
Slični članci:
- EURO 2020: najbolji i najgori dresovi
EURO 2020: najbolji i najgori dresovi
Adidas i Nike godinama unazad vode bitku za primat među fudbalskim reprezentacijama koje nose njihovu opremu. Ko je uspešniji?
- Hardcor Decor: kako je izgledala porno estetika ’70ih
Hardcor Decor: kako je izgledala porno estetika ’70ih
- Vodič Gen Z generacije za čistu i blistavu kožu
Vodič Gen Z generacije za čistu i blistavu kožu
Nega kože je putovanje, a ne destinacija. Budite strpljivi, budite posvećeni, i najvažnije, ostanite blistavi.
Lajkuj: