Detalj sa Fashion Weeka: Limitirana serija aksesoara za IQOS sa potpisom Dragane Ognjenović
Perfektno dizajniran aksesoar u muškoj i ženskoj varijanti kreirala je jedna od najistaknutijih modnih autorki sa ovih prostora.
Moda je instant jezik koji mnogo govori o ličnosti koja je osetljiva na dizajn, dok je detalj svojevrstan sleng poznat isključivo obožavaocima modnih detalja, koji pružaju mnogo više od vizuelnog ili praktičnog iskustva – čitavu filozofiju brige o sebi i pravljenu ispravnih odluka. Baš takav je aksesoar iz jedinstvene, ograničene serije aksesoara za globalno poznati brend IQOS koju je, u susret ovogodišnjem 48. Fashion Weeku, dizajnirala Dragana Ognjenović.
Jedan pogled na perfektno dizajniran aksesoar u muškoj i ženskoj varijanti za IQOS “govori”, da ga je dizajnirala jedna od najistaknutijih modnih autorki sa ovih prostora. Da bi njen rad bio toliko cenjen i prepoznatljiv po svom minimalističkom i prefinjenom stilu, stoji mnogo godina vrlo upečatljivog prisustva na domaćoj i internacionalnoj modnoj sceni. Otvaranjem ovogodišnjeg Fashion Weeka, obeležen je i jubilej, dve i po decenije od otvaranja prve Beogradske nedelje mode, gde su modeli poneli aksesoare iz limitirane edicije namenjene punoletnim muškarcima i ženama, koji su prelaskom na manje štetnu alternativu u odnosu na cigarete napravili važan korak na putu bez duvanskog dima.
Nije lako dogovoriti modne kolaboracije između dizajnera i brendova koji imaju utemeljen pravac i jasne ciljeve, a Dragana Ognjenović i IQOS našli su se upravo kod jednog – želja da dodatno naglase stav ljudi koji su oslobođeni od svojih loših navika.
“Prvi i najteži deo ove saradnje, jeste način na koji vam neko prenosi osobine brenda, uređaja i samu ideju. Osnovna načela i ono što je dovelo do kolaboracije jesu estetika, način na koji brend komunicira standarde, kakav odnos ima prema klijentima i saradnicima i na koji način te stavove prezentuje. Tu kompromisi ne smeju da postoje”, ističe Dragana Ognjenović.

foto: Monika Pavlović
Svaki komad odiše vanvremenskim snagom i elegancijom, čija se estetika ogleda u pomeranju granica i promociji ideje da, ukoliko želimo, možemo napraviti bolje izbore za sebe i svoju okolinu. To je bio odlučujući kriterijum kod osmišljavanja aksesoara i izbora materijala.
IQOS je brend koji ima visoko postavljene standarde koje je bilo potrebno povezati sa potrebama osoba koje koriste ove neobično dobro dizajnirane i minijaturne uređaje. Ideja je bilo mnogo i bilo je potrebno “samo” izabrati put, uklopiti ih u tehničke mogućnosti i kreirati proizvod. Rezultat su specijalno dizajnirani aksesoari koji predstavljaju muškarca i ženu koji su svesni svojih potreba i vole dizajn.
Aksesoari se lako mogu uklopiti uz različite modne stilove, oslanjajući se tako na suštinsko i vanvremensko, uz istovremenu kontemplaciju sa principima “slow fashion-a“, na čijim obrisima je Dragana proteklih godina gradila svoj unikatni modni izraz. Kroz svaki komad je prožeta misao da nas je pandemija motivisala da zastanemo i razmislimo o svojim navikama, da promenimo one koje su na neki način do nas samih.


“Pandemija je kao neko uveličavajuće staklo osvetlila i apostrofirala dobre i loše strane prethodnog koncepta življenja svih nas. Uvek govorimo da je važno približiti se sebi samom i prirodi, ali u užurbanom životu, to nije lako i učiniti. Ako se nešto dobro desilo u ovom strašnom periodu gde je izgubljeno puno dragocenih života, jeste da smo shvatili koliko je neophodno posvetiti vreme pre svega pravim vrednostima i ljudima za koje često nemamo vremena, a koji to zaslužuju i čine nas srećnim”, naglašava Dragana.
IQOS predstavlja put ka svetu bez duvanskog dima i boljem izboru u poređenju sa cigaretama i namenjen je isključivo punoletnim osobama. Dragana Ognjenović ističe da, bez deljenja istih standarda dva brenda, uslovi za saradnju ne bi bili ispunjeni.
“Ideja koja mene vodi jeste činjenica da uvek postoji način da se pronađe put ka boljem i temeljnijem odnosu prema ljudima uz poštovanje estetskih vrednosti i kulture komunikacije. Dizajn, kao utočiste i oaza lepog, jeste put ka tome. Estetika nije i ne sme da bude samo vizuelna, već je jasna i beskompromisna manifestacija tih vrednosti. Fokus na preispitivanju odluka i sagledavanje mogućnosti da već danas učinimo nešto za sebe i naše najbliže je ono čemu moramo da stremimo kako bismo dobili najbolju verziju sebe. A to su vrednosti koje su nas spojile”, istakla je Dragana.


Tagovi:
Slični članci:
- Hardcor Decor: kako je izgledala porno estetika ’70ih
Hardcor Decor: kako je izgledala porno estetika ’70ih
- Fenomen Goše Rubčinskog
Fenomen Goše Rubčinskog
Čitav modni identitet supkulture koja se rodila iz nemaštine i bede je ukraden i prodaje se za pare koje su upravo toj publici nezamislive.
- Uloga enterijera u filmovima Wesa Andersona
Uloga enterijera u filmovima Wesa Andersona
Prepustite se na trenutak vrtlogu pastelnih boja i stilova!
Lajkuj: