Kampanjom prodaje unikatnih, dizajniranih čarapa fiktivne jugoslovenske kompanije Yugodiskać, studenti FDU okupljeni oko kreativne grupe Pointless Films prikupljaju novac za postprodukcjiu svojih novih filmova Sunce nikad više i Autoput.
Brend Yugodiskać inspirisan je muzikom benda Buč Kesidi, i prvi put se pojavio upravo u muzičkom filmu Buč Kesidi: Euforija uživo gde ovaj muzički dvojac nosi glavnu ulogu. Za sada, ponudi su tri modela sportskih pamučnih čarapa: Klasik, Kasno je i Euforija.
Kreativna grupa Pointless Films je već ranije imala slične akcije kako bi prikupili novac za snimanje filma Sunce nikad više prodajom Pointless Bašti samoodrživih ekosistema u teglicama koji, kako kažu, jedini mogu da prežive vazduh u Srbiji.



Sunce nikad više je diplomski film mladog reditelja Davida Jovanovića. Film je o malom dečaku Duletu čiji dom nestaje zbog otvaranja multikorporativnog rudnika u blizini i koji upoznaje surove zakone sveta odraslih kroz vizuru dečijeg optimizma, bajkovitosti i mistike.
Film se odvija iz Duletove perspektive, a iako će na kraju on sa roditeljima morati da napusti svoj dom, uprkos sumornoj realnosti, dečiji optimizam će ipak uspeti da se održi.
Autoput je takođe diplomski rad ali i debitantski dugometražni igrani film rediteljke Nine Ognjanović na studijama filmske i TV režije na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu. Nina potpisuje i scenario i režiju filma.



U filmu Autoput jedna neočekivana poseta iz korena menja život malog izolovanog mesta u Srbiji. Osamnaestogodišnja Jana će učiniti sve da spasi stranca za kojeg je mislila da će je odvesti daleko odatle.
Većinu kreativne grupe Pointless Films čine studenti FDU, a ova produkcija iza sebe već ima par snimljenih filmova.
Među njima je i film Ubistvo radi ubistva ili umetnost radi umetnosti koji je prošle godine osvojio specijalnu nagradu žirija na festivalu Najkraći dan u Beogradu, ali se našao i u selekciji VGIK International student film festivala u Moskvi i dobio ovogodišnju nagradu za najbolju montažu na festivalu Early Bird u Sofiji.
Kao i srednjemetražni muzički film Buč Kesidi: Euforija uživo sa bendom Buč Kesidi koji je imao svoju bioskopsku distribuciju u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj.
Cena jednog para dizajniranih čarapa iznosi 749 dinara, a za paket sa tri para čarapa po izboru naručioca cena je 1899 dinara, a možete ih naručiti preko instagram profila brenda Yugodiskać.
Tagovi:
Slični članci:
- Festivali nisu mesta masovnog širenja virusa!
Festivali nisu mesta masovnog širenja virusa!
Naučna studija sa Exita pokazala – uz ograničenja ulaska, festivali su bezbedna mesta u vreme pandemije.
- Pridružite se kampanji #staviseumojecipele
Pridružite se kampanji #staviseumojecipele
- Novi Sad podržava i pomaže umetnike i izbeglice iz Ukrajine
Novi Sad podržava i pomaže umetnike i izbeglice iz Ukrajine
- Najlepši novogodišnji poklon je podrška lokalnim brendovima
Najlepši novogodišnji poklon je podrška lokalnim brendovima
Aplikacija "Lokalni market" na Glovu omogućava brzu i bezbednu kupovinu omiljenog proizvoda u više od 500 lokalnih radnji.
- Vodič za bake i deke
Vodič za bake i deke
"A što će mama i tata reći?" je zabavna i praktična knjižica za celu porodicu.
- Mladi dizajneri regiona rebrendiraju institucije kulture
Mladi dizajneri regiona rebrendiraju institucije kulture
Timovi mladih dizajnera Zapadnog Balkana će, uz pomoć mentora, rebrendirati odabrane kulturne institucije i tako doprineti povećanju njihove vidljivost i atraktivnost, a posredno i uticaja na lokalnu zajednicu.
Lajkuj: