Da li imate preko 18 godina?

Najpopularniji modni filmovi 2015. godine

Na koje se sve načine modni brendovi plasiraju na tržište

1
0

Internet je nepovratno promenio način na koji modni brendovi plasiraju svoje proizvode na tržište. Dok se mnogi od njih i dalje reklamiraju putem magazina, a neki na televiziji, određeni brendovi počeli su da ulažu ozbiljne budžete u pravljenje programa koji mogu da žive svoj život i online – a to su modni filmovi.

Youtube je osnovan 2005. godine i tada je otvorio put ka lakoj video distribuciji na mreži, što su vrlo brzo, kao jefitniji način reklamiranja, iskoristili brendovi, poput Alexander McQueen-a, Kate Spade i Armani Jeans.

kate spade

Kate Spade youtube channel

Postoje videi koji su u određenom trenutku postali viralni, kao što je recimo video na kome je prikazana revija Alexandra McQueena za proleće/leto 2010. godine, u kom je premijerno puštena pesma Lady Gage, „Bad Romance“. Taj video ima preko 3,5 miliona pregleda, a ne dolazi sa oficijelnog sajta same modne kuće. Kampanja za Emporio Armani,  sa poluobnaženim Cristianom Ronaldom ima skoro dva miliona pregleda sa zvaničnog sajta, plus preko milion pregleda sa drugih različitih kanala.

ronaldo

Danas, kompanije razumeju da nije dovoljno snimiti atraktivnu i fino stilizovanu osobu kako bi izazvali viralnost. Količina sadržaja koja se svakodnevno produkuje veća je nego što jedna osoba može zapravo da konzumira, a samo neki od tih videa dobijaju na pažnji.

Kada je dobro simljen, modni film može da bude alternativa štampanoj kampanji. Iako su razlozi za njihovo nastajanje ekonomski, filmovi i dalje predstavljaju način da se moda posmatra kao umetnost.

Ukoliko brend poseduje zanimljiv narativ, ili čak slavnu ličnost u glavnoj ulozi, moguće je da dopre do ljudi koji nisu već postojeća fan-baza kompanije, ili do onih koji nemaju nikakav interes za modu.

Na kraju, pitanje koje se i dalje postavlja je koja je tačno direktna korist, koju modne kuće imaju od kratkih filmova? I da li modni filmovi uopšte prodaju garderobu? Prema istraživanju, najuspešniji filmovi bili su oni koji su imali narativ koji se ne odnosi dirktno na odeću, ali se ona naravno nosi u filmu.

Mi smo pronašli listu ovogodišnjih kratkih modnih filmova koji će vam, moguće, biti interesantni.

 

The Postman Dreams,  Prada

Surealistični kratki film, režiran sa dozom humora, pripada serijalu od tri filma nazvanih „The Postman“, „The Makeout“, i „The Battlefield“. Snimani u vili koja se nalazi u Los Anđelesu, prate glavnog lika koji je poštar. Prvi film u serijalu, „The Postman“ odnosi se na čuvenu Pradinu Galleria torbu koja je dobila naziv po prvoj Pradinoj radnji u Milanu.

 

Reincarnation, Chanel

U ovom modnom filmu, Karl Lagerfeld se priseća jednog od ključnih momenata vezanih za Gabrielle Coco Chanel, kada je bila na odmoru u Austriji. Na tom putu navodno je pronašla inspiraciju za dizajn svog čuvenog Chanel blejzera. Glavni akteri filma su Lagerfeldova dugogodišnja muza Cara Delevigne, i Pharrell Williams. Geraldine Chaplin igra Coco lično.

 

De Djess: Women’s Tales #9 Miu Miu

Poslednji u nizu serijala „Women’s Tales“, koji je režirala prošlogodišnja dobitnica nagrade na kanskom festivalu Alice Rohrwacher, prikazuje nam interesantnu priču u kojoj odeća bira svoga vlasnika, a ne obrnuto. Komadi iz Miu Miu kolekcije za proleće/leto 2015. igraju glavnu ulogu u filmu. Vizuelno vrlo privlačan projekat, prefinjenog kolorita i naravno izuzetnog odabira kostima.

 

Terminal 3, Dior

Sniman u predgrađu Kalifornije, američki fotograf Philip-Lorca diCorcia prikazao je mračnu stranu Dior Cruise 2015. kolekcije koja je inspirisana zlatnim dobom Holivuda. Portretišući ljubavni trougao između muškarca i dve žene, uspešno transformiše kliše situaciju u teatralnu. Sa dozom eroticizma, romantike i ljubomore, uz jake kadrove, i bat koraka koji povećava tenziju, ovaj projekat je više od modnog filma.

 

Stella Sport x Adidas

Mladalačka, zarazna i šarena kampanja za Adidas, posvećena je prvenstveno mlađoj ciljnoj grupi, u svrhu proslave desetogodišnjice saradnje između ovog sportskog brenda i dizajnerke Stelle McCartney. U kampanji je prikazana devojka koja trči i skače u sumanutom grafičkom univerzumu, noseći fluo trenerke, dukseve i majice sa upečatljivim logoima. Muzika koja ide u pozadini je J-pop traka pisana baš za ovaj video.

P.S.

Crush za Rachel Antonoff, 2014. godine

Ovaj film, iako je prikaz kolekcije rađene 2014. godine, želela sam da ga uključim u listu. Potpuno nekarakterističan, prati priču dvoje mladih – kako su se upoznali i zavoleli. Kao mlada dizajnerka, limitiranih resursa, Antonoff pravi filmove umesto klasičnog revijskog izlaganja. U intervjuima, Antonoff navodi kako je mnogo isplativije zapravo napraviti kratki film, nego organizovati i realizovati modnu reviju. Njeni filmovi možda nemaju široku publiku i veliki broj pregleda na youtube-u, ali definitivno nailaze na pozitivne reakcije.

Trivia: glavi muški lik u filmu je zapravo momak Lene Dunham.

 

Lajkuj:

Ostavite komentar:

Slični članci: