Da li imate preko 18 godina?

Comme des Garçons je lansirao svoje emodžije

Glavnu ulogu ima čuveni CdG PLAY logo!

Autor:
0
0

Emodžiji su odavno postali sastavni deo našeg života i načina na koji komuniciramo. Lice sa suzama od sreće je 2015. godine postalo reč godine po mišljenju Oksford rečnika.

Popularnost ovog fenomena nije zaobišla ni modnu industriju pa su svoje emodžije lansirali svi giganti kao što su Karl Lagerfeld, Versace, Harper’s Bazaar, Jordan Brand, a sad je došao red i na Comme des Garçons.

emoji

PLAY logo, čiji je dizajner Filip Pagovski, sad ima 24 varijacije. “Sećam se da sam radio na nečemu… što nije bilo povezano ni sa čim”, rekao je Pagovski u intervjuu za AnOthermag.com. “Imao sam ideju za crveno srce sa očima. Nacrtao sam ga i taj prvi nacrt je bio i konačan. Poslao sam ga CdG u sklopu nekog drugog projekta, za koji nije bio prihvaćen, a onda je postao sastavni deo PLAY linije”.

Comme des Garçons emodžije možete kupiti u App Store-u i odmah pozovete prijatelje na martini ili put oko sveta. Za sada su CdG emodžiji dostupni samo za iMessage. Nadamo se da ce CdG uskoro obradovati i Android korisnike, kao i da će postojati mogućnost da ih koristimo u našim omiljenim aplikacijama.

 

 

Lajkuj:

Ostavite komentar:

Slični članci: