To je sad moderno?
Kad već usvajaš pravila što se tiče odevnih predmeta neka ona budu "Ne kupuj plagijat, ne blamiraj se" jer stvarno nije sramota nemati para, sramota je pretvarati se da ih imaš.


To je sad moderno? Baš lep, sunčan dan, izađeš na ulicu kad tamo sve devojke iste. Nije Matriks ne ludiš ne brini, to je sad tako moderno. Iako živimo u 2016. godini u kojoj možeš sve, bar što se mode tiče, to sve na našim prostorima uvek nekako dođe na sve što sam videla na njoj i usvojila kao sopstveni nazovi stil.
Jednostavno je, odrastaš u takvom okruženju gde ti je svaki korak određen nekim normama, očekivanjima, nerazumevanjem… gde je sve tuđe bolje nego sopstveno, u zemlji gde svi misle da su najpametniji i znaju šta je najbolje za tebe dok ti nesvesno popuštaš, ideš linijom manjeg otpora i na kraju se stapaš u dosadnu gomilu koja ti svakako neće prirediti žurku dobrodošlice.





Da se razumemo, nije ni preko grane sve autentično kao što srpski mozak idealizuje, populacija je veća pa ti se učini da su kombinacije raznovrsnije, no realnost je, pogotovo vikendom u kasnim satima, da je većina hipnotisana stilom one plastificirane porodice. Probaj ovako. Sledeći put kad pomisliš da su one vrhunac stila, gugluj Anna Dello Russo i razuveri se sama.


Anine kombinacije nemaju pravila, često su skinute direktno sa piste i veoma teatralne, a i zašto ne bi bile kada si urednica japanskog Vogue-a i imaš nepresušni izvor inspiracije i prihoda. Pored celog ekscentričnog izgleda ono što mi uvek prvo privuče pažnju kod nje su torbe, jer je uspela da me ubedi da onaj čupavi privezak na cibzaru može da izgleda skupo, da je ok nositi dve ili višeodjednom i da korpa iz supermarketa može da posluži kao ista, ako je Chanel razume se. No kako Chanel ne raste na drvetu mada i šta će nam kad opštenarodna masa više voli da se služi imaginarnim pravilom da si baš faca ako nosiš Guess ili Michael Kors torbu, plagijat ako može. Ako ne Guess/Kors onda bar nek se slaže sa bojom cipela i nekim detaljem na garderobi. Ne. Ako već usvajaš pravila što se torbi (a i ostalih odevnih predmeta tiče) neka budu Ne kupuj plagijat, ne blamiraj se jer stvarno nije sramota nemati para, sramota je pretvarati se da ih imaš. Budi svesna svojih mogućnosti i činjenice da ne mora sve lepo da ima etiketu i da kao opciju uvek imaš buvljak koji je čista avantura jer nikad ne znaš na kakav ćeš unikat naleteti za male pare.
Ako pak smatraš da je to luzerski i da nije tebe majka rodila za buvljak već da pola dana ispijaš limunadu u Knezu dok u transu šesti put ponavljaš kako te lik od sinoć smara, bolje iskoristi to vreme dokolice da posetiš babu koja sigurno ima vintage torbice, već same po sebi posebne, jer nose uspomene nekog njenog vremena, ili iskoristi beskonačno listanje Instagrama za pronalaženje manje poznatih dizajnera. Iznenadićeš se kakvi talenti čekaju da budu prepoznati dok ti i dalje slepo pratiš.




Tagovi:
Slični članci:
- Estetika treša: Kako je ružno postalo novo lepo
Estetika treša: Kako je ružno postalo novo lepo
Kako je ljudska taština uzrokovala uspon groteskne mode, a buržoazija od siromašnih ukrala čak i estetiku.
- PERFUME GENIUS: Comme des Garçons “Andy Warhol’s You’re In”
PERFUME GENIUS: Comme des Garçons “Andy Warhol’s You’re In”
Gorka pomorandža i note ćilibara iz ovog parfema pripadaju ljudima koji nikada ne cepaju ukrasni papir i zaista se maskiraju za Noć veštica, navučeni na "limited edition" natpis.
- Perfume Genius: Blue Jeans by Versace
Perfume Genius: Blue Jeans by Versace
Svi koji dobro pamte 90-e znaju da se ovaj miris širio svim studentskim domovima, državnim kancelarijama, bolničkim sobama, maturskim večerima i diskotekama u koje vam je bilo zabranjeno da uđete ako ste u patikama. Svedok jedne velike epohe i hroničar vremena: Blue Jeans Cologne by Versace.
- PERFUME GENIUS: D.S. & Durga “I don’t know what”
PERFUME GENIUS: D.S. & Durga “I don’t know what”
Pametno osmišljen kao provokacija, ali i kao najlepši eliksir koji vam omogućava da se u nekoliko sekundi osećate kao da ste tek izašli sveži ispod tuša, ovaj parfem pruža višeslojno zadovoljstvo koji je zaista komplikovano objasniti.
- Perfume Genius: Odeur Du Théâtre Du Châtelet Acte I
Perfume Genius: Odeur Du Théâtre Du Châtelet Acte I
U vremenu kada egzotične koktele ispijamo isključivo na sopstvenom balkonu, napola zaboravljeni miris pozorišnih sedišta ispostavlja se kao potreba i uteha.
- Perfume Genius: Diptyque – Eau des Sens
Perfume Genius: Diptyque – Eau des Sens
Začinski i drvenasti akordi, udruženi sa oporošću narandžine kore, za ljude čiji čulni užici predstavljaju prioritet i u najgorim vremenima.
Lajkuj: