Da li imate preko 18 godina?

Perfume Genius*: Comme des Garçons & Monocle

Ono što privlači ljude da počnu da se interesuju za ovakvu vrstu mirisa je večita neizvesnost da li će se taj specifični miris ponašati kao strano telo ili kao savršenstvo.

0
0

Kada se laganim koracima spuštate niz stepenište i bojažljivo silazite u katakombe mračnog i opskurnog kluba Silencio, koji se nalazi u vlasništvu slavnog filmskog reditelja David Lincha, jedino što u tom trenutku možete da mislite je da ulazite direktno u središte dobrog ukusa. Teško je objasniti kako to možete znate, ali ta senzualna i pritajeno erotična atmosfera koja vlada u toj jazbini pariskog viskog društva, duboko iza kulisa, neprekidno vam šapuće: “ne postoji ništa bolje”. Tako se to, eto, nešto slično desi i u kontaktu sa određenim parfemima, koje ne možete tako lako pronaći na policama fri šopova ili videti na toaletnom stočiću nečije spavaće sobe. Takva vrsta mirisa nije baš na dohvat ruke, često im ljudi ne pridaju nikakav značaj, prolazeći pored njihovih pakovanja, u zabludi da se u njima možda nalazi otrov za pacove ili đubrivo za sobne biljke.

Comme-des-Garcon-04

Ukoliko govorimo o mirisima koji izlaze iz flašica sa nalepnicom čuvene kuće Comme des Garçons, čovek mora biti jako oprezan, s obzirom da su u pitanju toliko specifične note da je osećaj gađenja jedna od najčešćih reakcija. Jednostavno, sve što ste do sada omirisali u životu morate da zaboravite, te da zažmurite i naterate čulo mirisa da se skoncentriše na svaki pojedinačan sastojak. Njihovi parfemi su poput nekog retkog alkoholnog pića, za koje se ni ne zna na kojoj se temperaturi konzumira, iz koje čaše i u kojoj prilici. Potrebno je da sami pronađete rešenje te zagonetke upakovane u toj malenoj i čudnovatoj flašici i otkrijete zapravo na koji način će vas najbolje tretirati neki od njihovih parfema. Istini za volju, često se dešava da prepotentni blogeri i trendseteri bez pokrića, misleći da njihovim ličnostima sve pristaje, tako olako raspršuju mirisne kapljice ove parfemske kuće, međutim niko od njih ni ne sluti da se takvi parfemi u kombinaciji sa pogrešnim de en ka lancem, pretvaraju u prodorni smrad. Doduše, onima koji drže do toga da je jedino važno skrenuti pažnju, ni to nije loša strategija da dođu do željenih rezultata.

Kada su pre nekoliko godina londonski magazin Monocle i Comme des Garçons odlučili da ujedine snage i svetu konzumerizma ponude nešto zaista posebno, nastala je limitirana serija parfema “Scent” koja se isključivo puni u pakovanjima od 50 mililitara. Inače, bez obzira na njihovu odluku, ova doza predstavlja zapravo idealnu meru, s obzirom da se često dešava da vas parfem uguši pre nego što ste i uspeli da ga potrošite.

Hinoki, Laurel i Sugi je porodica tempiranih bombi, kreirana od strane prestižnog parfemskog majstora Antoine Maisondieua. Ovaj mladi i ekscentrični ekspert za mirise, stvorio je prelepa čudovišta, perfidno prodorna i ubitačna, ali ne prvu loptu.

Kada ih omirišete, sasvim sigurno ćete pomisliti da je u pitanju možda neki osveživač za kuću ili taksi vozilo, međutim, vremenom kako koža upija sve te egzotične sastojke, pomešano sa vašim telesnim tečnostima, lagano ćete početi da širite oko sebe autentičnu notu skupoće, koja skoro pa da deluje urođeno i prirodno.

Zato ove uniseks parfeme možete zateći u neseseru najrazličitijih ljudi koje ništa ne povezuje, osim pasionirane ljubavi ka novcu.

Zato neke od ovih mirisnih nota savršeno pristaju prozračnim i anoreksičnim arhitekticama dugih kosa, nikad farbanih, kojima su ovakvi parfemi neka vrsta tajnog oružja u pregovorima kada nekoga treba ubediti da ipak treba da kupi besmisleno skupe stolice za trpezariju ili kanc.

Sofisticirana mešavina Mediterana i bibera i te kako pristaje ambicioznim mladim advokatima koji najviše vole da sastavljaju delove ugovara koji se pišu malim slovima ili pak vlasnicima craft pivara koji su svoju prvu tetovažu uradili posle tridesete. Lepo se slažu i sa modernim domaćicama koje bakin kuvar pretvore u Instagram blog, pa nakon vratolomne slave pokrenu liniju sopstvenog posuđa. Nećete se iznenaditi ako neku od ovih eksluzivnih nota osetite na vratu mlade preduzetnice koja je ideju za svoj biznis dobila čitajući The Economist.

U svakom slučaju, ono što privlači ljude da počnu da se interesuju za ovu nesvakidašnju vrstu mirisa, predstavlja zapravo večita neizvesnost da li će se taj specifični miris ponašati kao strano telo ili pak kao savršenstvo sa kojim smo rođeni.

*Perfume Genius is the stage name for Seattle-based solo artist Mike Hadreas.

Lajkuj:

Ostavite komentar:

Slični članci: