Da li imate preko 18 godina?

Paleta: Branka Ćaćić

O osećaju među tkaninama i eklektičnom brendu l.a.v.l.i., koji je počeo od jednog nosivog, autentičnog komada garderobe.

8
0

Sa Brankom Ćaćić pričale smo u njenom studiju o omiljenim bojama, fasadama, osećanjima i važnosti iskorišćavanja obnovljivih resursa, kao i o inspiraciji i njenom brendu Lavli – prepoznatljivom po živopisnim i unikatnim kreacijama.

Kako izgleda tvoj tipičan dan?

Za sada nemam dan koji bi se mogao nazvati tipičnim. Na žalost, ne idem u isto vreme na spavanje i ne budim se svakog dana u isto vreme pa nemam standardnu rutinu. Ipak, postoje neke stvari koje su uvek iste. Kad god ustanem, volim ritual kafe, koju ispijam dugo jer mi je najvažniji deo dana priprema za isti. Neka prirodna maska na lice, malo meditacije na moj način. To mi je neophodno, ta prva dva, tri sata pre izlaska iz stana. U skorije vreme sam se ograničila na broj kreiranih komada dnevno, pa gledam da se držim toga da svaki dan odradim to što sam zacrtala, bez obzira na inspiraciju, jer verujem da će mi u buduće biti lakše ako imam disciplinu. Nabavke tkanina, konaca, odlasci u poštu, stajanje u redu za isporuke… Uvek se nesto fotografiše, kreira, šije, smišljaju neke novine kako bi ovaj posao, pored toga što je posao, u većem delu bio zabava i uživanje.

Kakva garderoba ume da ti popravi raspoloženje?

Mislim da garderoba ne može da mi popravi raspoloženje, ali uvek nosim ono što mnogo volim, što kreiram ili ulovim u nekom second hand-u. Deo je mene, kakvog god da sam raspoloženja. Mnogo mi prijaju boje, razigranost, ležernost. Nemam ono – danas sam nesto lošijeg raspoloženja i nosim trenerku pa, hajde da ga popravim i obučem pink haljinu. Ja tu pink haljinu volim i nosim kad god, trenerku nemam! (smeh)

Ako bi morala da odabereš samo dva komada garderobe da poneseš na pusto ostvro – šta bi to bilo?

Mislila sam da bi mi bilo teško da odgovorim na ovakvo pitanje, ali sam shvatila da je jedno od najlakših. Ponela bih dve vintage satenske spavaćice, tek da ih menjam!

 

Opiši nam svoj brend l.a.v.l.i u tri reči.

Živahan, ženstven, sa malom primesom bunta.

Kada si počela da se baviš kreiranjem odećei kako je nastao l.a.v.l.i?

Lavli je nastao pre više od 10 godina. Počela sam da šijem sa 10 godina, uvek sam nešto prepravljala ili pravila svoje komade i nosila ih. Ta potreba da se ne uklapam u okolinu me je vodila da stvorim ovaj mali brend kako bi i druge žene imale to zadovoljstvo da samo one poseduju neku haljinu. Oduvek sam želela da se bavim ovim, samo što dugo nisam znala kako da počnem. Brend sam stvorila sama, uz pomoć prijatelja fotografa koji su se našli da isprate neku kreaciju, onih koji su pozirali i uz pomoć onih koji su haljine u početku kupovali. Ukratko, počelo je od jednog nosivog, autentičnog komada garderobe.

Ono po čemu se tvoj brend izdvaja su živopisne boje i neobični krojevi, u čemu pronalaziš inspiraciju za modele?

Inspiracija je zapravo nepresušna. Sve je inspiracija – boje, tkanine, forme, ljudi, osećanja, fasade, predeli, zalasci, vina, putovanja, muzika, filmovi… Nema kraja, čak i loša raspoloženja umeju da budu inspiracija i nadahnuće da se stvori nešto jako dobro.

Koja je tvoja omiljena boja?

Volim sve boje. Najmanje koristim crnu, skoro pa uopšte. Trenutno volim lila, sve nijanse kajsije, kivi, svetlo plavu, pa i to sve zajedno!

Koju odeću najradije voliš da kreiraš i zašto?

Kada se nađem u moru lepih i zanimljivih tkanina, volim taj osećaj, tada se uvek stvori nešto lepo. Uglavnom haljine, njih najviše volim.

Koji su ti planovi za naredni period?

Započela sam rad na nekoliko projekata koji su mi bili u planu. Lavli kao brend sa unikatnim komadima baziran je na online prodaji, a sada smo ograničili objave novih modela na dva puta mesečno, kada devojke imaju priliku da ulove svoj unikatni komad. Drugi deo brenda je nešto što spremam već neko vreme, a to su malo ekskluzivnije kolekcije koje će moći da se poruče i ponove u nekoliko veličina i jedva cekam da objavim prvu kolekciju!

Od svih komada tkanine koji mi ostanu, a ne mogu da ih iskoristim za Lavli brend, stvorila sam novi, zaseban, u kojem ce biti iskorisceni svi “otpaci” i biti pretvoreni u jako dobre unikatne komade, ali je to neka posebna i meni lično izuzetno važna priča – čak mu joj je i ime takvo – I.O (Iskoristi Obnovljivo). Sa još dve devojke pokrenula sam i Lavli kids, za sada samo za devojčice, a tu ima prostora za razne ideje i eksperimente.

  • Haljina

    l.a.v.l.i.

  • Sako

    l.a.v.l.i.

  • Cipele

    Stuart Weitzman (Najlon Pijaca)

Lajkuj:

Ostavite komentar:

Slični članci: