(MALIN+GOETZ) – studiozna briga o koži
Američki brend čiji proizvodi spajaju isprobane sastojke, koji su se u medicini koristili pre više od 100 godina, i moderno znanje - koje apotekarima dopušta da ovim sastojcima manipulišu.
Prijatelj članka: Metropoliten
Pored smrti i terorizma, strah od starenja je možda jedan od najvećih fobija koje trenutno vladaju svetom. Nikada se nije toliko brinulo o tome koliko linija na čelu imate, niti se vodilo računa koliko ćemo dugo ostati mladi, a sada se misli samo na jedno: kako da naše lice ostane zauvek potpuno isto. Čak ni srce ni mozak, čini se, nisu više toliko važni, jer bez emocija i pameti se može živeti, ali sa lošom kožom i borama, deluje kao da nemate perspektivu.
Tako je najveći organ u ljudskom organizmu stavljen na pijedestal svakodnevne brige, o kome se vodi računa 24 časa dnevno, bez prestanka, do te mere da više ne zna šta stavljamo danju, a šta noću. Bilo kako bilo, kozmetika koja se koliko toliko brine da nam obrazi ostanu čisti, postala je važnija od hrane, jer pre nego što bilo šta stavimo u usta, pogledamo sebe u ogledalu, čisto da proverimo koliko nam je još dana ostalo.
Kada su pre skoro 15 godina Matthew Malin i Andrew Goetz došli na ideju da naprave potpuno jedinstvenu liniju svojih proizvoda, poučeni iskustvom na sopstvenoj koži, niko nije ni slutio da će priča započeta u jednom njujorškom naselju, imati ovakav epilog. Američki brend (MALIN + GOETZ), sada već planetarno poznat, neizbežan je detalj na skoro svim fotografijama toaletnih ormarića najuticajnijih influenserki, blogera i ljudi od stila koji vole da se eksponiraju u javnosti. Međutim, njihova slava nije nastala pukim kliktanjem srca na Instagramu, već se pomešalo nekakoliko ključnih sastojaka svakog uspeha: pravi trenutak, dobra ideja i znanje. Još na početku imali su poseban zadatak, a to je da zadovolje sve potrebe, kako muškaraca, tako i žena, koje muku muče sa osetljivom kožom. Ideja je zapravo došla iz života ova dva alhemičara, jer je Matthew dugo godina patio od bolesti kože kao što su ekcemi, seboreja, alergija na parfemske proizvode i dehidratacija.
Na taj način, hteli su da pomognu sebi, ali i da stvore kolekciju koja će biti krajnje jednostavna: istovremeno nežna i efikasna, brinući se na taj način o različitim stanjima i tipovima kože. Svaki proizvod je formulisan sa proverenim prirodnim sastojcima, u kombinaciji sa naprednim tehnologijama, kako bi se postigli izuzetni rezultati, čak i kod najosetljivijih tipova kože.
(MALIN+GOETZ) prodavnice, iako moderne u svakom pogledu, inspirisane su tradicionalnim apotekama u okruženju i nude raznovrsne tretmane uz stručne konsultacije. U početku su Matthew i Andrew lično dočekivali svakog kupca koji je prošao kroz vrata prodavnice i još uvek žive u blizini svoje prve prodavnice u kvartu Chelsea. Takođe, u to vreme, njihovi psi Bob i Junior, postali su lokalne (vremenom i svetske) superzvezde, zahvaljujući klijentima i prolaznicima koji su fotografisali „pse u izlogu“.
Više od 10 godina kasnije, (MALIN + GOETZ) ponose se svojom linijom proizvoda koji nastaju u saradnji s malim, porodičnim manufakturama u New Yorku, New Jerseyu i Connecticutu. Njihovi proizvodi spajaju najbolje od prirode i tehnologije; isprobane sastojke koji su se u medicini koristili pre više od 100 godina, i moderno znanje koja im dopušta da manipulišu čistim sastojcima poput ulja peperminta i lavande, kako bi bolje delovali na osetljivu i kožu koja je sklona najrazličitijim iritacijama. Danas se iz ove kozmetičke linije, kojoj je poverenje poklonio i globalni online shop Net-a-Porter, posebno ističu izvanredni pilinzi koji čiste, hidriraju i održavaju prirodnu pH ravnotežu kože, a tu su i hidratantni serumi i kreme koji koriste negujuće masne kiseline umesto tradicionalno masnih ulja koja umeju začepiti pore – silikona i voska.
Tokom godina nagrađivane formulacije i ikonična ambalaža proširile su se od linije za negu lica, tela i kose, do mirisa i sveća. Broj prodavnica u Njujorku, Los Anđelesu i Londonu, kao i distribucija među izabranim luksuznim radnjama širom sveta nastavlja da raste. Sve vreme (MALIN+GOETZ) su ostali verni prvobitnom obećanju – pružanju nekomplikovanih, luksuznih proizvoda modernim ženama i muškarcima.
Pored zvezda koje zaista obožavaju njihove proizvode i sve više su im lojalni do pokornosti, njihove proizvode možete naći kod različite klijentele: od hipstera koji odvajaju od usta kako bi bar jednom na svom Instagram profilu mogli da shareuju kupatilo i svoj odraz u ogledalu u kome se sasvim slučajno vidi i (MALIN+GOETZ) logotip, do zauzetih manekenki koje zaista moraju da paze šta stavljaju na lice, jer od toga im zavisi visina honorara i rok trajanja. Njihove sveće videćete krajičkom oka na stolu onih devojaka koje vole da im ulokna kosa u salonu Rossano Ferretti ili diskretno istetovira pisanim slovima neki nežni citat na članku noge ili ruke. Kada su muškarci u pitanju, njihove proizvode možete zateći u putniim torbama onih frajera čije majke, dugogodišnje domaćice iz gradskih salona, ništa ne prepuštaju slučaju za njihove omiljene sinove, u trendu su i sa šesdeset godina, jer kome je još do upale epiderma na godišnjem odmoru. To su vam oni primeri jačeg pola koji vrlo rado koriste sve što dolazi iz majčinske ruke, ali najčešće nemaju pojma šta apliciraju na sebe.
U svakom slučaju, (MALIN+GOETZ) je jedan ozbiljan brend, koji tako studiozno brine o koži, na jedan sasvim funky način. Prateći svoje iskustvo iz života, stiče se utisak kao da znaju kako diše svačija koža, kreirajući ceo jedan kozmetički univerzum koji može da zadovolji i najkomplikovanije među nama.
Tagovi:
Slični članci:
- Da li je feminizam prolazan modni trend?
Da li je feminizam prolazan modni trend?
Kako je feminizam dospeo u modu, i na koje se sve načine eksploatiše unutar industrije.
- Perfume Genius: Blue Jeans by Versace
Perfume Genius: Blue Jeans by Versace
Svi koji dobro pamte 90-e znaju da se ovaj miris širio svim studentskim domovima, državnim kancelarijama, bolničkim sobama, maturskim večerima i diskotekama u koje vam je bilo zabranjeno da uđete ako ste u patikama. Svedok jedne velike epohe i hroničar vremena: Blue Jeans Cologne by Versace.
- Perfume Genius: Miriše na reklamu!
Perfume Genius: Miriše na reklamu!
Kultne, provokativne i ekscentrične reklame, u kojima ima više drame - nego parfema.
- Perfume Genius: Odeur Du Théâtre Du Châtelet Acte I
Perfume Genius: Odeur Du Théâtre Du Châtelet Acte I
U vremenu kada egzotične koktele ispijamo isključivo na sopstvenom balkonu, napola zaboravljeni miris pozorišnih sedišta ispostavlja se kao potreba i uteha.
- PERFUME GENIUS: Comme des Garçons “Andy Warhol’s You’re In”
PERFUME GENIUS: Comme des Garçons “Andy Warhol’s You’re In”
Gorka pomorandža i note ćilibara iz ovog parfema pripadaju ljudima koji nikada ne cepaju ukrasni papir i zaista se maskiraju za Noć veštica, navučeni na "limited edition" natpis.
Lajkuj: