Pantone, korporacija koja se bavi standardizovanjem boja je 14. aprila ove godine zvanično predstavila novu boju, Malac Žuta (PANTONE Minion Yellow). Ovo je prva PANTONE boja koja je nastala prema liku iz filma, u ovom slučaju grupi likova iz animiranog filma Malci (Minions).
“Baš kao što zraci sunca oživljavaju, PANTONE Malac Žuta pojačava svesnost i kreira jasnoću, osvetljavajući put mudrosti, originalnosti i snalažljivosti otvorenom umu – ovo je boja nade, radosti i optimizma”, kaže se u saopštenju Pantone Color Instituta.
Laboratoriji ovih sudaca vidljivog spektra svetlosti je bilo potrebno 3 godine da dođu do nove boje, koliko je prošlo od poslednjeg uvođenja nijanse u Pantone paletu. Perspektive radi, ovo je ukupno 1677. boja u paleti koja postoji od 1963, uključujući i 336 boja koje su dodate 2012. godine.
Istini na volju, Pantone već ima dosta sponzorisanih boja u svojoj paleti. Počevši od Coca-Cola crvene (484) preko Starbucks zelene (3298C) i T-Mobile purpurne (676C) mnoge velike kompanije su sudskim putem pokušale da zaštite svoja autorska prava (u ovom slučaju nijansu boje) sa manjom ili većom uspešnošću. Nazivanje boje prema likovima iz filmskog serijala deluje kao korak napred u tom smeru.
Kuloarom kruže priče kako je sve ovo rezultat lobiranja Illumination Entertainment studija sa ciljem da Minions bude treći animirani film ikada sa ukupnim prihodom većim od milijardu dolara (posle Frozen i Toy Story 3) i prvi takav koji nije izašao iz Diznijeve produkcije. U svakom slučaju, za ovu poslovnu ideju je “Pedeset nijansi sive” tek igra reči očajne domaćice, a zlatno-plavo-crno-bela haljina razbibriga za internet sirotinju.
Za kraj da napomenemo da je novoj nijansi žute kumovao niko drugi do Pharell Williams. Prema saopštenju, ideja za poslovnu saradnju mu je pala na pamet dok je radio na muzici za ovaj animirani serijal. Ako ste već krenuli da se pitate koji je njegov hit za leto koje je pred nama, sada znate.
Slični članci:
- H&M Move i Zlatan Ibrahimović zajedno pokreću svet
H&M Move i Zlatan Ibrahimović zajedno pokreću svet
- FC Venezia, Kappa i Bureau Borsche diktiraju fudbalske dizajnerske trendove
FC Venezia, Kappa i Bureau Borsche diktiraju fudbalske dizajnerske trendove
- Glas za autentičnost i street kulturu
Glas za autentičnost i street kulturu
Zvanično predstavljena prva HUGO radnja na prostoru bivše Jugoslavije
- Richie Hawtin otvara lanac ekskluzivnih frizerskih salona
Richie Hawtin otvara lanac ekskluzivnih frizerskih salona
STYLEdifferently kreće s radom u proleće 2018.
- Adidas izbacio patike posvećene Oktobarfestu
Adidas izbacio patike posvećene Oktobarfestu
Nemački gigant odaje počest najvećem festivalu piva
- Coca-Cola flašice slave naše vrline
Coca-Cola flašice slave naše vrline
Gostoljubivost, ljubav prema glasnoj muzici i provodu, solidarnost, negovanje prijateljstava, snalažljivost i kreativnost nadahnuli su šestoro umetnika da kreiraju novu flašicu.
Lajkuj: