Nike izbacuje BETRUE kolekciju patika
Do sada ste mogli da nosite „džordanke“, „lebronovke“, „nadalke“. Ovog leta Nike izbacuje liniju inspirisanu LGBT sportistima te možete prošetati i dugu na vašoj sportskoj opremi.
Pre šest godina kompanija je pokrenula grassroot kampanju „Betrue“ među zaposlenima kako bi skupila sredstva kojima bi se promovisale različitosti u radnom okruženju i zajednicama gde Nike deluje. U kampanji je prikupljeno 2.5 miliona dolara, a sada je došlo vreme da se kampanja ovaploti i u fizičke proizvode.
„Naša ideja je bila da napravimo sportsku opremu oko koje bi se ljudi ujedinili da pokažu podršku LGBT sportistima“, kaže šef LGBT mreže u Nike-u, Robert Gorman. „Kada pokažete dugu na svojoj opremi, bilo da ste u teratani, na stazi ili na terenu, šaljete poruku da niste sami i otuđeni, već da pripadate jednom većem i snažnijem pokretu bilo da ste outovali ili samo podržavate LGBT pokrete. Simbol duge je uvek bio i biće deo BETRUE projekta i nalazi se na svim proizvodima“, završava Gorman.
BETRUE je deo velikog „Equality“ („Jednakost“) projekta koji je Nike pokrenuo još u februaru izbacivši motivacioni video klip u kome su se pojavili LeBron James, Serena Williams, Kevin Durant, Michael Jordan, a pesmu je otpevala Alicia Keys. Ovom kampanjom Nike je želeo da promoviše jednakost za sve sportiste bez obzira na rasu, pol, socijalni status i seksualno opredeljenje, a BETRUE predstavlja prirodni nastavak projekta.
Proizvodi će, sem pomenute duge, imati i druge vizuelne simbole LGBT pokreta kao što su trougao i roze dezeni. Što se same opreme tiče BETRUE će obuhvatiti brendove patika Nike Classic Cortez, Nike Air Zoom Pegasus 34, NikeLAB Air VaporMax i Nike Flyknit Racer dok će čarape, Dry-fit oprema i majice isto biti dostupne u ovom dezenu.
Nike incijativa bi bila sjajna da se iza iste ne krije želja za zaradom. BETRUE ide pre već pomalo bizarne i posprdne „Pro Hijab“ kolekcija koja bi trebalo da pomogne ženama iz muslimanskih zemalja da se bave sportom noseći svoju tradicionalnu odeću – hidžab – sa brendom Nike. Dakle, potpuno je u redu da muslimanske žene nemaju nikakva ljudska i socijalna prava dokle god nose Nike hidžab. Ako je orignalni iz Saudijske Arabije onda je već problem. BETRUE je potpuno drugačija kampanja, ali problemi koje LGBT zajednice imaju u ostvarivanju svojih prava idu daleko dalje od nošenja roze čarapa ili majica za dugom. No videćemo proizvode pa ćemo dati konačan sud.
Tagovi:
Slični članci:
- Nemačka fudbalska reprezentacija uvodi VR
Nemačka fudbalska reprezentacija uvodi VR
Aktuelni svetski prvaci u fudbalu uvode virtuelnu realnost u proces treninga. Menja li to zauvek ovaj sport?
- Kanabis legalan u NBA?
Kanabis legalan u NBA?
Bivše vedete najjače svetske košarkaške lige se zalažu za (sportsku) legalizaciju marihuane
- Dragoceni minerali za naš organizam
Dragoceni minerali za naš organizam
Kako ne bismo dozvolili sebi pad imuniteta i kako bismo sprečili umor, treba da vodimo računa o unosu minerala i optimalnom unosu cinka i magnezijuma.
- Jedriličarski klub “ADA” organizuje regatu Belgrade Cruiser Cup 2022
Jedriličarski klub “ADA” organizuje regatu Belgrade Cruiser Cup 2022
- Rocky road to Cardiff: Liga Šampiona ponovo jaše
Rocky road to Cardiff: Liga Šampiona ponovo jaše
Početak februara za ljubitelje fudbala može da znači samo jedno - start eliminacione faze Lige Šampiona i sva uzbuđenja koja uz to idu.
- Današnja formula 1 kroz objektiv kamere s početka prošlog veka
Današnja formula 1 kroz objektiv kamere s početka prošlog veka
Umesto da napravi nekoliko hiljada fotografija na trci, Joshua Paul je rešio da to svede na svega 20. Ovaj čovek je vratio romantiku u najbrži svetski karavan.
Lajkuj: