Da li imate preko 18 godina?

SebastiAn: bez ograničenja između dve kulture

Razgovarali smo sa SebastiAnom povodom pesme o Beogradu, odrastanju između srpske i francuske prestonice, kao i raznovrsnim muzičkim angažmanima.

2
0

Francuski DJ, producent i umetnik srpskog porekla, SebastiAn, predstavio je nedavno svoj omaž Beogradu kao rodnom gradu kome se vraća kad god je za to ima priliku. Numera i spot nazvani upravo prema prestonici oslikavaju njegovu underground scenu i duboko razumevanje dobrog elektronskog zvuka. U intervjuu za Before After govori o tome šta njegovu muziku čini specifičnom, na koji način se zatekao u svetu mode, kakva je veza između Pariza i Beograda i da li namerava da uskoro nastupi i u Srbiji.

Odrastao si u Parizu i Beogradu, gradovima različitih kultura ali sa istom ljubavi prema muzici. Koje su ti omiljene uspomene sa poseta Beogradu?

Možda je čudno, ali sećanje koje se zadržalo i vrati se svaki put kada dođem je miris zidova u Beogradu.
Volim da idem na obalu Save kada je lepo vreme, pijem piće i šetam, a volim ceo grad, sva moja sećanja su tu.

SebastiAn – Beograd, still iz spota

Koja je “the most French” stvar o tebi?

Jasno je, hrana.

Zašto veliko slovo A u stilizovanoj verziji tvog pseudonima?

Moja majka mi je dala francusko ime sa srpskim dodirom. U osnovi to je „Sebastijan“, ali u Francuskoj se „j“ ne izgovara isto. Iz tog razloga sam u insistirao na tom „A“.

U svojim projektima ponekad provučeš politički kontekst, poput koncepta za Primary Tour ili ideje iza “Threnody”. Zbog čega politička dešavanja imaju toliki uticaj na tvoj rad?

Nemaju direktan uticaj, ali je to ipak odraz nečega što imam u sećanju.

Neke od traka koje puštaš su nezvanični remiksi tvojih traka poput Neus remiksa za “Motor”. Kako ih nalaziš i na kraju odlučiš da ih pustiš?

Najvažnije je to što ne postavljam sebi nikakva ograničenja. To je deo u kome uživam, i stvaranje i odabir dolaze nekako prirodno.

Foto: Anthony Ghnassia

Da li se rad na soundtrack-u za film i rad na albumu razlikuje i kako?

Volim oboje. Kada radim samo na muzici, nemam nikakve slike u glave. Sa druge strane, kada mi zatražite da napravim filmsku muziku, proces je za mene obrnut. Moram da se prilagodim postojećim slikama. U tome zaista uživam.

Saradjuješ sa brendom Saint Laurent na muzici za revije i brendiran sadržaj. Koje su paralele između njihove estetike i tvog kreativnog identiteta?

Moram da priznam da ne poznajem modu previše. Međutim, Anthony Vaccarello, kreativni direktor Saint Laurent-a, me je jednog dana zamolio da napravim muziku za njegove revije i, kako je išlo dobro, nastavili smo da radimo zajedno. Modne revije se grade veoma brzo, pa sam retko kada imao više od 3 dana da napravim svu muziku, ali to je upravo ono što volim u ovoj segmentu posla.

Imao si plan da posle “Total” izdaš i sledeći album nedugo zatim, da li se nešto od tog materijala našlo na “Thirst”-u?

Ne, „Thirst“ je potpuno novi album. Puno materijala nastalo je u međuvremenu, a ovaj album kompletiran je nedavno.

Pomenuo si da je inspiracija za “Beograd” bila, citiram, slavic intensity. Šta taj izraz predstavlja za tebe?

Činjenicu da slovensku kulturu vidim kao nešto živo i snažno.

Postoje li planovi da u skorijem periodu nastupiš u Beogradu?

Što je pre moguće, da.

Lajkuj:

Ostavite komentar:

Slični članci: