Lost In Translation sa DJ Krush-om
Legenda japanskog DJ-inga drugi put u Beogradu
DJ Krush iza sebe ima 11 studijskih albuma i jednu posetu Beogradu. Ovaj japanski DJ i producent se u mladosti otrgao Jakuzama i nakon gledanja filma Wild Style (1983) odlučio je da se posveti DJ-ingu.
Iako odbija da svrsta svoju muziku u bilo koji žanr, ono što se uglavnom zavari za njegovo ime je:
1. Pionir japanskog hip-hopa
2. Čovek koji je ugrozio dominaciju američkog hip-hopa
3. Legenda
4. Genije
Prvi put je u Beogradu nastupao na MAD In Belgrade festivalu prošle godine, a večeras (18. novembra 2015. godine) od Kulturnog centra GRAD, na žurci koja počinje već u 20 časova, najverovatnije pravi saunu. Trenutno je na svetskoj turneji na kojoj promoviše svoj jedanaesti album, “Butterfly Effect“.
Danas će u 13h biti puštene u prodaju i preostale karte za ovaj nastup pa svima preporučujemo da na velikom odmoru svrate do Kulturnog centra GRAD ukoliko žele da provere šta to jedna živa legenda ima da ponudi publici 2015. godine.
DJ Krush ne govori engleski.
Vaš prvi nastup u Beogradu se odigrao prošle godine na MAD in Belgrade festivalu. Jedan od najupečatljivijih momenata festivala je vaš dvadesetominutni mix Portishead-a sa DJ Shadow-om. Kako pamtite to iskustvo?
Da, i meni se nastup na MAD in Belgrade festivalu urezao duboko u sećanje. Puštao sam dobre stare i meni drage hitove. Želeo sam da reprodukujem muziku koja je iz vremena kada su taj žanr u medijima zvali trip-hop, da zajedno sa publikom prođem kroz tu eru i te stare pesme. Nadam se da sam uspeo da zainteresujem i neku mlađu publiku koja ranije nije imala prilike da se susretne sa tim hitovima. Sa idejom da iznova reprodukujem ove hitove, uvrstio sam ih i u DJ setove na “Butterfly Effect” turneji.
Kako ide sa novim albumom? Da li vidite novu publiku kako otključava vaše prethodne radove albumom “Butterfly Effect”?
Trentno sam na turneji koju planiram da nastavim i sledeće godine. Raduje me da vidim da mnogi ljudi sa velikim interesovanjem slušaju moju muziku. Verujem da je muzika energija koja prevazilazi sve granice.
Da li ima nekih novih mesta u Tokiju kada je reč o noćnom životu , a koja biste voleli da spomenete?
U Tokiju postoje brojni klubovi koji pružaju spektar najraznovrsnijih žanrova. Takođe, ima i klubova u kojima se pušta eksperimantalna muzika koja prevazilazi konvencionalne žanrove. Ukoliko se nađete u Tokiju, predlažem da istražite mnogobrojne opcije koje noćni život Tokija pruža.
Da li možete da nabrojite neke vokaliste na koje ste bacili oko nedavno i sa kojima biste možda voleli da sarađujete?
U poslednje vreme bio sam jako zauzet produkcijom “Butterfly Effect” albuma i nažalost nisam imao vremena da se opustim i uživam u ostaloj muzici. Kada se gužva malo stiša, planiram da ponovo napunim baterije slušajući dobru muziku.




Mnoga velika imena Vas stavljaju na listu ljudi koji su uticali na njih. Šta ste vi slušali kada ste imali 16 godina?
Mislim da je na mene mnogo veći uticaj imala zapadnjačka muzika nego japanska. Većina mojih drugara je takođe bila u tom fazonu. To je bilo to vreme kada su mladi ljudi u Japanu nalazili inspiraciju i uzbuđenje u muzici koja dolazi sa Zapada.
Često govorite o objašnjavanju muzike slikama. Koliko verno omot za “Butterfly Effect” oslikava vaše note?
Pri produciranju sam imao na umu prelazak iz trenutnog momenta u sledeći, kada gledaš u svoju budućnost i prevazilaziš svoje trenutno “ja”. Milsim da je dobro kada uspeš da makar malo iskoračiš ispred trenutnog sebe i ja lično pokušavam da živim tako. Mladi širom sveta žive ovaj trenutak i moraju da uživaju u njemu bilo da se nalaze na nekom lepom ili strašnom delu planete. Moramo da prihvatimo promene koje budućnost donosi i da pokušamo da za nama ostavimo bolji svet. Prošlost, sadašnjost, budućnost – čovečanstvo je uvek bilo puno izazova, ali smatram da ako samosvesno svaki dan idemo napred možemo uspeti da nešto promenimo.
Da li postoji bilo šta što biste voleli da vidite ovog puta u Beogradu?
Radujem se dolasku u Beograd i susretu sa beogradskom publikom. Želeo bih da uspem da ljudima prenesem ideju iza “Butterfly Effect” turneje i da kroz muziku doprinesem napretku.
Slični članci:
- Sloboda i ljubav su ultimativne vrednosti
Sloboda i ljubav su ultimativne vrednosti
Razgovarali smo sa Lidijom Andonov (Sixth June) i Andyjem Pavlovim (LP Duo) o porodičnoj manufakturi Sweet Sensation.
- Dolores – snažan ženski pop duo
Dolores – snažan ženski pop duo
Ne volimo preterano da se ograničavamo na žanrove i razdoblja, a jugoslovenski novi talas je svakako jedan od nepresušnih izvora inspiracije.
- Petar Martić: Novobeogradski blokovi mogu da zvuče i drugačije
Petar Martić: Novobeogradski blokovi mogu da zvuče i drugačije
Intervju sa Petrom Martićem, srpskim muzičarem koji se posle desetogodišnje karijere u Moskvi, vratio u Beograd i objavio mini-album "Blok Pop".
- Short Reports – glasni bubnjevi i gitare
Short Reports – glasni bubnjevi i gitare
U 21. veku rok muzika je po prilici ostavljena po strani, ali mi verujemo u to da će se kao i uvek vratiti na velika vrata, ističe osnivač benda Nemanja Velimirović.
- Oli Pop – glas žena žrtava nasilja
Oli Pop – glas žena žrtava nasilja
Album koji najavljuje Olivera biće, kako naglašava, njeno konačno emocionalno sazrevanje u tridesetima.
- Wiyaala – urlik afričke lavice
Wiyaala – urlik afričke lavice
Ja sam glasna, uvek se smejem, zabavljam se i najsrećnija sam kada uspevam da usrećim druge, kaže muzičarka iz Gane.
Lajkuj: