Da li imate preko 18 godina?

Mala lista filmskih ljubavnih scena van spavaće sobe

Kako su neki kultni reditelji 80ih i 90ih prikazivali seks van spavaće sobe i šta su scene značile u kontekstu samih filmova.

2
1

Stealing Beauty, Bernardo Bertolucci (1996)

Iako je za Lusi boravak u Italiji duhovne prirode i deo je procesa odrastanja, njena odluka da izgubi nevinost u ovom slučaju je bitan faktor jer se direktno odnosni na finalnu scenu filma. Pejzaži Toskane i mlada Lusi stvaraju utisak svojevrsne senzualnosti. Na kraju filma oslobađa se energija akumulirana tokom predhodnih scena pruzrokovana Lusinom pojavom i njenom funkcijom muze i predmeta požude svih prisutnih muškaraca.

Boogie Nights, Paul Thomas Anderson (1997)

Iako ne romantičan, odnos Dirka i Amber jeste ljubavni. Amber predstavlja majčinsku figuru, ali pre svega nekoga ko Dirka uvodi u svet porno industrije. Zapravo, Dirk sa Amber po prvi put glumi na filmu nakon čega postaje superstar.  Scena je vrlo napeta zbog  prisustva Džeka Hornera, reditelja filma, koji je zapravo Amberin ljubavnik i životni saputnik. Na iznenađenje cele ekipe, Džek ostaje mrtav hladan iako svestan strasti koju njegova žena deli sa mladim Dirkom. Maestralno izrežirana scena između ostalog jeste oda analognoj filmskoj tehnologiji.

Risky Business, Paul Brickman (1983)

„Have you ever made love on a real train?” Rebeka De Mornej pita Toma Kruza koga je uloga Joela zapravo i proslavila. Egzotična ljubavna priča između maturanta i lepe prostitutke krunisana je jednom od možda najseksi scena skorije istorije filma. Doduše, ono što vrlo doprinosi utisku je soundtrack, odnosno stvar Tangerine Dream – Love on the real train

True Romance, Toni Scott (1993)

Svi bismo voleli da je Tarantino i režirao jedan od svojih prvih scenarija, ali bez obzira na to, Patriša Arket i Kristijan Slejter ostaju Boni i Klajd devedesetih. Klerens radi u prodavnici stripova, Alabama je prostitutka, a tu su i makro, sicilijanska mafija, lova i kokain. Iako pun klišea, “True Romance” je beskrajno šarmantan i zabavan film.

Nine ½ weeks, Adrian Lyn (1986)

Mada može da deluje kao naivan erotski film bez dubljeg smisla, film govori o ženskoj emancipaciji i uspostavljanju seksualnog identiteta. Dakle, nije reč o bizarnom seksualnom odnosu između dvoje ljudi, već je pitanje mogućnosti slobode izbora – da li žena želi ili ne želi da na takav odnos pristane. Nakon što Džon i Elizabet negde na Menhtenu pobegnu od nekih ljudi koji ih jure, sledi jedna od zaista najupečatljivih scena u filmu.

Lajkuj:

Komentari:

Ostavite komentar:

Slični članci: