Mladi ljudi – izvor nove energije
Coca-Cola svojim aktivnostima nastoji da dodatno motiviše mlade da ostanu u Srbiji, izgrade uspešnu karijeru i profesionalno se razvijaju.
Prijatelj članka: Coca Cola Srbija
Nove ideje, nepresušna energija, hrabrost i odlučnost, to su odlike mladih ljudi. Mladost sa sobom nosi puno kreativnosti, ideala i entuzijazma. Na tim osnovama gradi se novi i bolji svet, ali mlad čovek ne može sam. Jako je važno novim idejama pružiti podršku, spojiti energiju i iskustvo, kreativnost i realne potrebe tržišta.
Vodeći se idejom da su mladi ljudi budućnost, Coca-Cola HBC Srbija nedavno je napravila strateški zaokret i odlučila da najveći doprinos u zajednici ostvaruje putem podrške profesionalnom razvoju mladih. Pokretanjem platforme Coca-Cola mladima, kompanija je osnažila postojeće programe edukacije, prakse i zapošljavanja: Budućnostza#5, Coca-Cola podrška mladima, Coke Summership, RISE management trainee program.
Mladi ljudi širom Srbije prepoznaju značaj ovih programa, a sjajni rezultati ogledaju se u broju onih koji su nakon završetka obuke dobili zaposlenje, pokrenuli sopstveni posao ili se odlučili za nastavak školovanja.
Osim što osnažuje mlade ljude u procesu pronalaska posla, Coca-Cola svojim aktivnostima nastoji da dodatno motiviše mlade da ostanu u Srbiji, izgrade uspešnu karijeru i profesionalno se razvijaju. U tom smislu, kompanija intenzivno sarađuje sa fakultetima, a najbolji primer je strateško partnerstvo sa Fakultetom organizacionih nauka koji postoji već punu deceniju.
Obeležavajući deset godina saradnje, ali i potpisujući ugovor o nastavku partnerstva, FON i kompanija Coca-Cola HBC Srbija podsetili su na odlične rezultate višegodišnjeg zajedničkog rada. Učešće više od 4.500 studenata u različitim programima obuke, treninga i razmena, kao i angažovanje 150 menadžera kompanije koji su delili svoja znanja i ekspertizu, samo su neki od oblika saradnje. Studenti su u proteklom periodu više od deset puta boravili u poseti kompaniji u Beogradu, imali priliku da se upoznaju sa proizvodnjom i poslovanjem, ali i učestvovali u osam takmičenja u pripremi studija slučaja.
Ulaganje u mlade zaista je ulaganje u budućnost, ne samo kompanije već i čitave privrede. Coca-Cola je, kao svetski inovator, uvek imala viziju i hrabro koračala ka boljem. Visoko podižući lestvicu društveno-odgovornog poslovanja, ulaganjem u mlade i njihove karijere, kompanija pokazuje da razume potrebe zajednice u kojoj posluje i iskreno želi njen prosperitet.
Tagovi:
Slični članci:
- Izložba “Dualnost Milene Pavlović Barili” u Muzeju savremene umetnosti
Izložba “Dualnost Milene Pavlović Barili” u Muzeju savremene umetnosti
Ovom izložbom predstavlja se stvaralaštvo naše značajne umetnice i ističe njen doprinos srpskoj ali i svetskoj modernoj umetnosti u međuratnom periodu
- La Palma: Da li je serija snimljena po istinitom događaju?
La Palma: Da li je serija snimljena po istinitom događaju?
Norveška mini serija se bavi erupcijom vulkana na Kanarskim ostrvima.
- Svečana premijera filma „Sunce nikad više“ Davida Jovanovića 2. decembra
Svečana premijera filma „Sunce nikad više“ Davida Jovanovića 2. decembra
Film govori o svim strahotama rudarskog života u Srbiji.
- Nagrađivana predstava „Crna ovca“ na sceni Ateljea 212
Nagrađivana predstava „Crna ovca“ na sceni Ateljea 212
Predstava preispituje model otpora karakterističan za savremeni kapitalizam.
- Film „Obraz“ reditelja Nikole Vukčevića na prestižnim festivalima u Kotbusu i Kairu
Film „Obraz“ reditelja Nikole Vukčevića na prestižnim festivalima u Kotbusu i Kairu
Film je inspirisan motivima antologijske pripovetke Obraz (Legenda o Nuru Doki) crnogorskog akademika Zuvdije Hodžića.
- „Uspomene tela u plamenu” i „Jedan od onih dana kada Heme umre” najbolji filmovi Slobodne zone
„Uspomene tela u plamenu” i „Jedan od onih dana kada Heme umre” najbolji filmovi Slobodne zone
Tokom 20. jubilarnog festivala u Beogradu, Nišu, Novom Sadu i Kragujevcu u 13 bioskopskih dvorana prikazano je 77 filmova iz 37 zemalja.
Lajkuj: