Da li imate preko 18 godina?

Dragi u visokom dvorcu – trinaesti deo

Porno zvezda i militarista, konačno glumačka podela koja zadovoljava producenta iz Pakla! Ali i Dragog Jeremića.

3
0

Šlem i Foksi su doručkovali na verandi male kuće za poslugu. Dragom je prvi put bio pozvan na Šlemovo veliko imanje izvan grada, i kada je za stolom video Frenka i Foksi, bilo mu je jasno da su podelili nešto vrlo intimno. Iliti da je Šlem već „spavao“ sa njom – Dragom je taj eufemizam za jebačinu nekako išao uz tu nežnu devojku prema kojoj je i dalje u određenoj meri bio sentimentalan. Uprkos tome što je Foksi pred njim bila seksualno aktivna više desetina puta, pa čak i ponižavana u tom pogledu, Dragi nije mogao pobeći od naivne pretpostavke da će sa njim, kada je oslobodi od lanaca pornografije, stvari biti drugačije. Možda one i postanu drugačije, ali svakako ne sa njim.

Šlem je bio džentlmen i samo su njegovi pogledi i zaštitinička aura otkrivali da je sa Foksi brzopotezno ispunio sve što je pre samo nekoliko dana samo zamišljao. Dragom je, međutim, smetao čudan osećaj da je i Šlem, za kog se inače ne bi moglo reći da je u bilo kom pogledu inhibiran, na neki način želeo da je spase. Ukratko, Dragi se osetio pogođenim pošto mu se činilo da je Šlem vodio ljubav sa Foksi iz iste emocije. Ali mozak mu nije bio dovoljno brz da prikrije kako se, uporedo sa svakodnevnim aktivnostima, ozbiljno opterećuje i mislima o toj devojci.

Šlem se osmehnuo, a Dragi nije umeo da proceni da li ga je pročitao ili ne. „Nešto si mi zabrinut, Dragi…“

Dragi je uzvratio osmeh i rekao: „Film je živa stvar, razvija se neprekidno, stalno se menja…“

Prišao je stolu i na njega spustio novu verziju scenarija koju je uradio Spenser. Sinoć je vrlo sporo prošao kroz scenario, mučen mislima o tome šta li se dešava sa Foksi, pitajući se da li će je Šlem od njega preoteti samo seksualno ili i emotivno. Dragi je znao da ona nikada nije bila njegova, ali je bio fetišista i najteže mu je padalo kada neko nešto percipira na isti način kao on. A sa Šlemom je imao mnogo toga zajedničkog, cenio ga je i naslućivao je da će i ovaj prepoznati istu emociju. Kada je konačno uspeo da se probije do kraja scenarija, zaključio je da Spenser nije bio lenj i da je ispunio sve zahteve ključnih igrača.

Šlem je radoznalo uzeo scenario i prebacio svoju pažnju sa Foksi na tekst, ali tim gestom ne samo što nije izgubio njenu toplinu već je i pojačao svoj autoritet.

„Da ti pokažem smeštaj koji mi je obezbedio Frenk. Kaže da ovde mogu da ostanem sve do snimanja!“

Foksi ustade od stola i povede Dragog za ruku prema vratima kuće. Šlem se osmehivao dok je Dragi depresivno koračao za devojkom.

Dragi-13-1

Foksi je uvela Dragog u vrlo lepo uređenu jednosobnu kuću sa kupatilom i kuhinjom koju je od spavaćeg dela odvajao šank. Prostor nije bio veliki ali je bio veoma skupo namešten, tako da je ovo verovatno bila gostinska kućica za ljude koje Šlem ne želi da ugosti u jednoj od svojih desetak spavaćih soba. Ko zna gde je spavala posluga koju je Šlem sasvim sigurno imao.

Ljudi poput Šlema imali su goste raznih profila, a među njima je sigurno bilo osoba sa kojima čak ni on ne bi želeo da provede noć pod istim krovom. Dragi je bio ubeđen da neki od tih ljudi, ako je recimo istina ono što se priča za argentinske ubice, svakako manje mogu da ga kompromituju ako posle eventualnog hapšenja kažu kako su boravili u gostinskoj kući. U tom slučaju, Frenk nije morao znati za njih.

Foksi je opet bila u trenerci. Možda se tako obukla ujutru, a možda su i Šlema palile iste stvari koje su uzbuđivale Dragog.

„Baš ti je lepo ovde. Imaš ambijent za rad, imaš svoj mir…“, razgledao je Dragi. Trudio se da ne gleda u pravcu kreveta – Šlem mu je delovao kao čovek koji porno-glumice kreše u gostinskoj kući, ne u svojoj postelji u kojoj verovatno začinje male Arijevce. Doduše, Dragi nije znao kakav je Šlemov bračni status, međutim iz razgovora sa njim naslutio je da mu porodica i roditeljstvo više znače kao ideološki koncept nego kao nešto što je izgradio u vlastitom životu. A opet, Šlem je bio jedan od onih alfa-mužjaka koji možda po ceo dan nisu kod kuće i krešu porno-glumice u gostinskim kućicama, dok za to vreme imaju supruge i decu koji ih posmatraju kao najbolje muževe i očeve na svetu.

Dragi je takve ljude prezrivo nazivao „odlikašima“.

Prozborio je još nekoliko ljubaznih pohvala o smeštaju i ponešto o tome kako je pred njima dosta posla kako bi se pripremili za film, a kada je krenuo da izađe iz kuće, Foksi ga je uhvatila za ruku.

„Hvala ti. Oduvek sam znala da ćeš ti imati značajnu ulogu u mom životu, znaš?“

Dragi je klimnuo glavom. Njen pogled je govorio da je u principu samo njegova, jedino ne trenutno. Bilo mu je jasno da je sve to manipulacija, ali je ipak osetio olakšanje.

Šlem i Dragi su potom ostavili Foksi da se odmara i pošli u šetnju po imanju. Dragi je pronašao rešenje za ulogu Erla Tarnera. Prvo je razmišljao o Džordžu Lezenbiju. Otkako je napustio filmove o Džejmsu Bondu, ubeđen da je taj serijal na izdisaju i da je budućnost politički angažovani provokativni film, završio je tezgareći po Hong Kongu i televizijama. Dragi je mislio da bi taj glumački nomad mogao pristati da igra u ovakvom filmu, međutim, „film-u-filmu“ je nudio premalo, po proceni njegovog agenta.

Istražujući glumce koje porodica Brokoli razmatra za ulogu Džejmsa Bonda, Dragi je napipao novo rešenje, opet među onima koji su na kraju izvisili za ulogu.

Morao se fokusirati na televizijske glumce i uspeo je da pronađe jednog Britanca koji je želeo da se probije na američkom tržištu. Pogledao je nekoliko epizoda britanske špijunske serije u kojoj je ovaj igrao. Glumac je u toj ulozi izgledao izvanredno, bio je harizmatičan, grub ali lep, fizički spreman i vrlo vešt u rukovanju oružjem. Dragi je Šlemu pokazao fotografije. Isprva, Šlemu se Britanac nije dopao, pre svega jer je bio crnokos a Erla Tarnera je zamišljao kao plavokosog. Ali, kada mu je Dragi pustio neke scene iz britanske serije, Šlema je kupilo to što ovaj dobro rukuje oružjem. Ni informacija da je bio u konkurenciji za Džejmsa Bonda nije škodila.

Šlem i Dragi su zakazali sastanak sa Britancem koji je već duže vreme planirao preseljenje u Ameriku, ne bi li digao karijeru na viši nivo i, srećom, baš tih dana je bio u Los Anđelesu. Kada su se sreli sa njim, Dragi kao da je prestao da postoji. Britanac je tražio da ga zovu Kolins i bio je toliko mačo da je samo Šlem mogao sa tim da se nosi. Pod uslovom da snimanje krene na jesen, Kolins je mogao da igra u filmu. Gluma ga je zanimala kao posao ali je po vokaciji bio militarista, te je sa Šlemom lako našao zajednički jezik. Odmah je počeo da mu govori o filmu koji snima u januaru – igraće kapetana SAS koji predvodi jedinicu u misiji oslobađanja talaca. Važno mu je da Čovek u visokom dvorcu dotle bude snimljen. Šlem je bio impresioniran kada je čuo da je Kolins prošao sve probe u najelitinjoj od svih elitnih jedinica i da ga nisu uzeli u svoj rezervni sastav samo zato što je bio poznat pa nije mogao da vrši infiltraciju. Kolins nije bio rasista, ali je sasvim sigurno pripadao desnom delu političkog spektra. Dragi je mogao čuti pojmove kao što je „patriotski ponos“ i tome slično.

U jednom trenutku, Šlem je predložio da se Kolins ofarba u plavo. Ovaj se podsmehnuo predlogu i rekao da ne želi da izgleda kao „peder ili Švaba“, a Dragi se uplašio da bi zbog toga moglo doći do nesporazuma. Međutim, Šlem se već vezao za Kolinsa, i usledio je dogovor da njih dvojica odu ovih dana do Rudolfovog poligona. Delovalo je da Šlem konačno ima dostojnog takmaca u borbenom gađanju.

Kada je Kolins pridružen ekipi, Dragi je osetio spokoj – tu su bili kurva i militarista, glumačka podela koja zadovoljava njegovog producenta. Ostatak glumaca planirao je da skupi u Jugoslaviji i da njihove replike kasnije nadsinhronizuje. Šlem je bio zadovoljan scenarijem i došlo je vreme za sledeću etapu – odlazak u Jugoslaviju i započinjanje priprema.

Dragi-13-2

Stevan i Uroš su morali da putuju sa Dragim i Jasnom. Nije bilo načina da ostanu u Americi jer nisu imali kome da ih povere, osim možda nekim Šlemovim prijateljima što nije dolazilo u obzir. Dečaci su se morali pomiriti sa tim da će u sledeći razred ići u neku od beogradskih srednjih škola. Obojica su to vrlo lako prihvatili u emotivnom pogledu, s tim da je Stevan imao nekoliko logičnih pitanja vezanih za njegovo bavljenje košarkom. Naime, sada mu je počinjala maturska godina na osnovu koje je morao da se kvalifikuje za košarkašku stipendiju. Dragi mu je obećao da će u Beogradu naći klub u kom će moći da igra, i da će mu u svakom slučaju sledećeg leta obezbediti da se vrati u Ameriku i prođe probe na univerzitetima. Stevana je čekao znatno teži put nego da je ostao u američkoj školi i svakodnevno se susretao sa skautima univerziteta.

Uroš se radovao dolasku u Srbiju i beogradskoj srednjoj školi. Dragi i Jasna su ipak morali da ga poučavaju kako mora da vodi računa i da umesto o Srbiji, kako je navikao, govori o Jugoslaviji.

Jasna se ispočetka nećkala oko toga da li želi ponovo da radi kao sekretarica režije. Čak je predlagala da ona ostane sa decom u Americi. Dragi je bio u iskušenju da prihvati ponudu, naročito zato što će Foksi biti na setu, a biće i drugih žena koje će sigurno biti impresionirane činjenicom da je on reditelj iz dijaspore. Ipak, Jasna mu je zaista bila desna ruka, i u mnogo navrata mu je pomogla oko suštinskih kreativnih odluka, te nije želeo da radi bez nje.

Ključni problem koji je trebalo prevazići oko odlaska iz Amerike u Jugoslaviju bilo je formalno pitanje izlaska iz zemlje. Ljudi sa političkim azilom ne bi trebalo da se vraćaju u zemlju iz koje su otišli. Dragi je znao da će to predstavljati prepreku, međutim i Spenser i Šlem su mu rekli da znaju neke ljude koji mu u vezi sa tim mogu pomoći. Nije imao mnogo poverenja ni u jednog ni u drugog pošto mu je bilo jasno da oni žele da se snimi film, a da im je njegov povratak u Ameriku nevažan. Ipak, od dve veze koje je mogao potegnuti, Dragi je odabrao Spenserovu.

I zbilja, posle nekoliko odlazaka u Imigraciono, dobio je papire koji su mu omogućavali povratak u Sjedinjene Američke Države. Jasna je smatrala da ne bi trebalo toliko da brine o povratku u Ameriku, uostalom ni ostanak u Jugoslaviji ne bi bio tragedija, naročito sada kada se ne vraća poražen, već u domovinu dovodi dosta ambicioznu američku produkciju.

Pakovanje za put je teklo glatko, Dragi i Jasna su se dogovorili da ponesu malo garderobe i da sve što će im biti potrebno kupe u Jugoslaviji. Urošu je bilo malo teže da se spakuje jer nije mogao da odluči koje knjige da ponese, ali Dragi ga je ubedio da je bolje da ponese samo nekoliko jer će ionako imati mnogo knjiga kada se bude vraćao u Los Anđeles.

Nekoliko dana pred put, Dragog je dočekalo krupno iznenađenje – Šlem ga je obavestio da Foksi ide sa njim u Jugoslaviju kako bi mogao da je spremi za ulogu. Putovaće istim letom Pan Ama, preko Njujorka i Frankfurta, zajedno sa Jeremićevom porodicom. Dragi se za Jasnu mogao zakleti da ne zna ko je ona, ali za Stevana i Uroša je bio siguran da su kompulsivni masturbatori, na tatu, i da će je verovatno prepoznati.

Kada se ekipa skupila na aerodromu, Dragi je osetio olakšanje. Pojavila se Dženifer a ne Foksi, mlada žena koju je on jedva prepoznao. Bila je preporođena boravkom kod Šlema, njena seksualnost je bila suspregnuta što je osetio i po Stevanu i Urošu koji su joj se obratili kao da je neka mlada nastavnica. Naravno, ta suspregnuta seksualnost je Dragog još više uzbuđivala.

Jasna nije ni slutila da je upravo upoznala zvezdu hardkor porno-filmova, Dragi joj je rekao da je Dženifer foto-model i da je bila na kastingu za erotski filma, da je glumački bila veoma dobra ali da je shvatila da ta vrsta filma nije za nju. Sada je odavala utisak osobe koja nikada ne bi ni otišla na takav kasting.

Čim je avion dostigao visinu leta, Dragi je otišao do toaleta da se malo umiri. U avionu je uvek osećao blagu nelagodu, i planirao je da sledećih dvanaestak sati leta to ublažava planskim unošenjem alkohola, ali nije bilo loše ni da se malo opusti na drugi način. Kada je čuo kucanje na vratima, odmah je povikao da je zauzeto.

„Ja sam“, reče Foksi.

Dragi je u trenutku pomislio koliko puta je režirao ovakve scene, u kojima junak sedne da se samozadovolji a onda se pojavi neka seksi ženska. Pa sa Foksi je takvu scenu snimio barem dva puta. Nije joj mogao osporiti da je naučila ponešto o dramaturgiji pornića.

Dragi-13-3

Dragog je jako uzbudila ideja da raskopčan otvori vrata toaleta, a ona se nimalo nije iznenadila kada ga je takvog ugledala. Odmah je ušla i pripila se uz njega kako bi zatvorili vrata.

Dragi je osetio dodir njenog tela i slojeve odeće sa kojima će morati da se petlja. Nije morao da brine koliko će moći da izdrži sa njom, štaviše bilo bi dobro da bude gotov što pre, da se brže vrati Jasni i deci.

Kada je Foksi gurnula ruku u njegove pantalone, avion poče da propada. Brzina propadanja bila je velika i Dragi oseti kao da ga ta sila rasteže i pomisli da je to-to, taj erotski zemljotres o kom je sanjao, ali onda začu upozorenje pilota da je avion ušao u turbulencije. On i Foksi nisu obraćali pažnju na to.

Avion se sada samo tresao.

„Požuri, ljubavi“, šaputala mu je Foksi.

I taman kad je Dragi počeo da žuri, na vrata je pokucala stjuardesa da upozori sve putnike da se iz toaleta vrate na svoja mesta. Foksi u ruci oseti kako Dragi više nema razloga za žurbu.

Četrnaesti nastavak vikend romana DRAGI U VISOKOM DVORCU vas očekuje 5. juna, tačno u podne!

Lajkuj:

Ostavite komentar:

Slični članci: