Deep Connection
Muzika koja spaja
Tokom zadnjih nekoliko dana netom su počeli da kruže enigmatični mini intervjui sa ljudima koje ste možda sretali po gradu ili tviteru. Međutim, pitanja se nisu ticala klabinga ili dobrih burgera, nego u šta veruju, kako reaguju na sopstvene greške. Ispostavlja se da su ovi klipovi uvodi u jednu širu priču koja ima veze sa muzikom, prijateljstvom i davanjem. Pričali smo sa Markom i Danijelom koji stoje iza projekta.
Šta možete da nam kažete o projektu koji ste započeli?
Marko: Pesma kao pesma je nastala pre više od dve godine. Ozbiljno smo se iscimali oko iste, a onda smo je zakopali u dubine foldera i tu je stojala godinama. Projekat je tek u početnoj fazi i do sada ljudi dobijaju samo deliće, fragmente jedne veće slike. Stvar koja povezuje sve te deliće je zapravo ta pesma. Taj tekst pesme. Priča o tome kako smo je pravili, o tome kako smo se posvadjali i kako mesecima nismo pricali. Priča o tome kako smo prevazišli sve to i nastavili dalje.
Danijel: Radeći na ovom projektu, prošli smo sve faze jednog međuljudskog odnosa: od poletnog starta i elana do neslaganja, traženja kompromisa, rasprava, mirenja, prevazilaženja, jačanja itd… Pesma je pokušaj propagiranja određenih vrednosti, jedne estetike i pokušaj davanja bez da se traži za uzvrat. Ceo art projekat, koji uključuje pesmu, intervjue, cover art, manifest pesme i kao kulminaciju cele priče – spot i sajt gde će biti kompilovano sve ovo, daćemo kao free download i free content. Koncept je: umetnost radi umetnosti, lepo radi lepog.
Kako ste došli na ideju da povežete dokumentarnu video formu i klupsku muziku?
Danijel: Verujem da iza svake pesme postoji priča. Priča iza ove pesme naslanja se na neka egzistencijalna pitanja i dokumentarna forma je nešto sto je došlo spontano i nekako sasvim logično. Kao odličan uvod u pesmu i spot.
Marko: Sasvim slučajno i spontano. Uvideli smo mogućnost i shvatili da imamo sjajnu priliku da iskomuniciramo određen set vrednosti i damo ljudima nešto više od pesme. Hteli smo da se zapitaju ko su i kakvi su ljudi, da se okrenu 360 stepeni oko sebe, a da onda 365 dana u godini prikažu svoje najbolje izdanje. (Hteli smo da pronadju sebe da bi bili u stanju da pronadju druge.)
U moru žurki, fb eventova, mixeva i cloudova, gde vidite sebe i ovaj projekat? Da li su artisti prinuđeni da smišljaju nove načine da se izdvoje iz mase?
Marko: Ovaj projekat je tek počeo. Izbacili smo tek 5 intervjua od ukupno 10. Posle toga sledi spot i poseban sajt sa celom pričom, manifestom, porukom. Ono što je specifično u vezi ovog projekta je činjenica da ne tražimo ništa, samo dajemo. Ne tražimo pare, niti lajkove na fb pejdzu ili soundcloud-u, niti da nam sutra neko na ulici kaze ’de si care’. Ali oćekujemo closure. Završetak. Bar ja to očekujem. Da bi nastavili sa nadogradnjom našega odnosa, moramo da završimo ovaj projekat.
Pitamo ljude “Da li plačes?”, a sam ja nisam zaplako već 4 godine i poprilično se osećam fucked up zbog toga. Verujem kada zavrsimo ovo, da ću napokon zaplakati.
Danijel: U moru svega navedenog, ja bih voleo da su artisti prinuđeni da smišljaju nove načine da se izdvoje iz mase, međutim primećujem uglavnom neku generičnost i “istost” u poslednje vreme. Nagomilavanje istog materijala, pucanja na najniže emocije i opsta mesta, ili pokušaje da se pomere granice i šokira neko, što u 99% slucajeva deluje isforsirano. Dolazi do zatrpavanja i samim tim gubljenja iz vida nečeg eventualno kvalitetnog. Ali to je priča za sebe. Marko je rekao jednu stvar koja mi je ostala u glavi i apsolutno se slažem sa tom izjavom, a to je: “I ti i ja smo uradili dosta i imamo dosta projekata i muzike iza sebe, ali tek posle ovoga mogu sebe da nazovem artistom.”
Čime se inače bavite, koji je vaš background?
Danijel: Drugari smo sa klase, obojica smo studirali muzičku produkciju i dizajn zvuka. Marko je našao svoj mir u advertajzingu, ja moj u dj pultu.
Marko: Laganjem… Tačnije advertajzingom. Ja sam onaj lik koji ti servira sranja u pauzama Lige Šampiona i tvog omiljenog filma i mindfuckuje te da moraš to da kupiš/probaš… itd.
Sve intervjue možete pogledati na njihovom Youtube kanalu.
Slični članci:
Nema sličnih članaka.
Lajkuj: