Da li imate preko 18 godina?

Jevremova 25 – concept store nenametljive sofisticiranosti

Kako samo ime upućuje, na Dorćolu, u Gospodar Jevemovoj 25,  pre nekoliko dana otvoren je novi lifestyle concept store čija je ideja da ponudi provereni kvalitet hrane i autentične modne brendove.

3
0

Uoči poslednjih priprema za svečano otvaranje, koje se održalo u petak 15. septembra, svratili smo do Jevremove i porazgovarali sa balerinom Jovanom Mirosavljević, koja je vlasnica i idejni tvorac koncepta ovog novog dorćolskog kutka. Sa svojim ocem Bratislavom, koji je dizajner enterijera i nameštaja – i čiji se biro Arts&Crafts ovde nalazi već dugi niz godina – Jovana je odlučila da na ovoj adresi ujedini još nekoliko delatnosti.  U isti prostor donela je posao koji je pokrenula odavno,  usko vezan za njenu profesiju, a to je profesionalna uvozna baletska oprema koja se pod imenom Backstage Dance Store može godinama unazad naći u Beogradu. Međutim, Jevremova 25 nudi nam nešto sasvim novo, a ovaj lifestyle concept store, kako ga ona sama naziva, je mesto odlučno da postane nezaobilazno zbog svoje ležernosti, te pažljivog odabira brendova i sastojaka svakog obroka.

BAR

Prostor Jevremove 25 nije grandiozan, već svetao i dobro iskorišćen kutak u kome neće biti više od petnaestak sedećih mesta; suncem okupan i otvoren enterijer odiše idejom gostoprimstva koje ne počiva na količini, već na višeslojnom užitku.

Restoran za sada sarađuje sa nekoliko kuvara, ali u budućnosti planiraju gostovanja i drugih šefova, dok će dnevni meni zavisiti od njihove inspiracije, te od svežih sastojaka odabranih tog jutra. Biće stvari za vegane, vegetarijance, maktobiotičare, a ponuda hrane je zamišljena kao zanimljiva savremena kombinacija zdravih i kvalitetnih sastojaka.

Doručak će biti dugačak, sveobuhvatan gastronomski ugođaj nalik na švedski sto, koji će se praktično neprimetno slivati u branč. Ručak će biti a la carte, što znači da će svako moći da ga naruči po svojoj želji, u skladu sa postojećim sastojcima. Jovanin otac Braca ukazao nam je na to da je njegova ljubav prema kulinarstvu presudila da se ovaj bar i otvori, te da je njegova želja da se na meniju nađe i autentična ponuda osveženih lokalnih specijaliteta.

Za sam kraj uživanja, umesto večere posetioce čeka milanski aperitivo koji se odigrava predveče (otprilike između 18h i 20h), a uz alkohol se uz nešto jaču cenu konzumira neograničena hrana sa ozbiljnijeg menija na kom će se naći niz različitih kulinarskih poslastica. Ovakva ponuda do sada ne postoji u Beogradu, pa vlasnici poseban akcenat stavljaju na to kasnopopodnevno dešavanje, namenjeno odmoru posle posla ili spontanom okupljanju.

Karta pića biće takođe svedena, akcenat će biti na vinu, proseku i aperolu, a od koktela će u ponudi imati samo uobičajene i jednostavne kombinacije. Mohito će se tu naći, između ostalog kao favorit Jovane i njenog oca, a koktel lista neće biti velika zbog želje da dovode posebne majstore i organizuju koktel večeri.

“Ideja nam je da se gosti vraćaju zbog kompletnog utiska i atmosfere u Jevremovoj 25, a ne nužno zbog nekih konkretnih proizvoda ili jela” kaže Jovana.

Čini se da je ovakav prostor namenjen nešto ozbiljnijim posetiocima, koji žele da odvoje vreme i novac za elegantno probrane sastojke višenamenskog prostora.

PRODAVNICA

Prodajni prostor Jevremove 25 zamišljen je prevashodno kao dom za brendove koji se ne mogu naći na drugim mestima u Beogradu, ali i kao prostor koji iznad svega prepoznaje kvalitet i jedinstveni dizajn poreklom iz regiona. S tim u vezi, ono što će sasvim sigurno privući najveći broj kupaca su Startasice i njihovo dugo očekivano pojavljivanje na beogradskom tržištu. Premda su svi navikli na platnene modele, Jovana podseća da iz Borova dolazi i moderna kolekcija gumenih modela za jesen, a narednog leta i Boromine i Borosane.

Tu su, za sada, mahom mladi i brendovi koji dolaze iz regiona, a predstavljaju već hit i u čitavom svetu. Yugochic, na koji ste bez sumnje naleteli na instagramu, dolazi iz Beograda, a raznobojne Cocopat torbe stižu u Jevremovu iz Bosne, dok oba ova brenda već imaju veliku bazu onlajn obožavalaca širom bivše Jugoslavije.

Probrani komadi domaćih i stranih dizajnera nalaziće se na policama ove radnje, a raznolikost kimona koji dolaze od People Like Us Community se za sada izdvaja u izlogu. Jedan od domaćih brendova su i M-ishka espadrile, ručno rađena obuća, a ovaj eko modni brend osmislila je dizajnerka Emilija Katić. Osim toga, izdvajamo Bleyzer, nesvakidašnji i elegantni beogradski brend koji se bavi proizvodnjom unikatnih sakoa, pantalona, a koji gaji taj ozbiljan, skoro pa formalni šik.

Od nakita, u prostoru Jevremove 25 naići ćete na pažljivo rađene komade koje potpisuju Kalis atelier, inspirisan balkanskim etno motivima, zatim NV bracelets, a tu je i nežni Little wonder iz Splita.

Fuji Instax polaroid aparati, sve popularniji i sve lakši za korišćenje, takođe će se naći u ovoj radnji, u raznim bojama. Ono što je u planu jeste izbor stvari za kuću, takozvani home wear, od kog su za sada tu lampe Dream Design, čiji je minimalistički industrijski izgled zaista ozveženje.

Ponuda u prodavnici će se menjati u odnosu na trenutak, što takođe čini ovaj concept store specifičnim: nemojte se iznenaditi ukoliko naletite na nekog neočekivanog pop up dizajnera. Stilska raznolikost je primetna, ali sasvim je jasno kako Jevremova 25 planira da promoviše brendove čiji identitet prepoznaje kao jedinstven i promišljen, te da se fokusira na lokalne i regionalne radinosti iza kojih stoje male i posvećene stvaralačke zajednice.

Instagram // Facebook 

Lajkuj:

Ostavite komentar:

Slični članci: