Nove majice stara ekipa
DechkoTzar je spreman za leto! Nova kolekcija je gotova i u prodaji a mi smo popričali sa Nenadom i Nikolom o tome sa koliko slobodnog vremena ulaze u ovo leto kao i šta su im planovi za naredni period.
Nenad i Nikola Radojčić, u narodu poznatiji kao Braća Burazeri već dugi niz godina bave se dizajnom, animacijom, kreativnom direkcijom a u slobodno vreme su aktivni na beogradskoj muzičkoj sceni, kao dj-evi i ogranizatori serijala žurki All That Bass i Vinilijada, koje se mahom održavaju u Kc Gradu, na brodu 20/44 ili u Mikser Hausu.
Paralelno sa svime time od 2001. godine dizajniraju i izrađuju majice, koje su do sada postale jedan od najprepoznatljivih lokalnih brendova. Bez pretenzija ka masovnoj proizvodnji, u limitiranim serijama, cilj su uvek bila dobra dizajnerska rešenja, kvalitetni materijali, odlična štampa i originalna pakovanja.
U nedelju 14. juna u Barutani promovisali su svoju novu, letnju kolekciju koja je od danas u prodaji.
Koliko novih modela ste izbacili i ko je radio na dizajnu?
Za ovu sezonu smo spremili 12 novih printova, od čega dva potpuno nova modela muške i ženske majice. Eksperimentisali smo sa “all over” štampom i skoro cela kolekcija proizvedena je od još boljeg pamuka i u bojama i nijansama koje su rađene po našoj narudžbini. Celu kolekciju smo ovaj put dizajnirali sami.
U kom pravcu biste voleli da se razvija brend, gde vidite DechkaTzara za 5 godina?
Voleli bismo da još više proširimo asortiman proizvoda i da razvijemo pravi dizajn brend. Lokalnu stvar koja će se izdvojiti iz lokalne ponude svojim kvalitetom i detaljima. Kao što smo krenuli sa idejom da napravimo nešto što pre 14 godina nije postojalo, tako se i sada otvaraju mogućnosti da radimo nešto što do sad nismo mogli da napravimo. Tek sad, kada smo se “uozbiljili”, osećamo da smo stvorili brend koji ima nešto iza sebe i čini nam se da polako možemo da krenemo i na druga tržišta.
Kako je došlo do toga da uradite seriju Beograd koja je postala i zvanični suvenir glavnog grada?
Odeš u London pa kupiš majicu na kojoj piše London, kapu na kojoj piše Amsterdam, dres nekog kluba, države, zato što su kul, dobro izgledaju… Bendovi, filmovi svi imaju nekakav kultni merchandise. I to furaju i lokalci i turisti, svuda, bez problema. Ovde živiš u zemlji i gradu u kojoj si rođen, a blam te je da se identifikuješ sa time. Zar to nije glupo? Zašto ne bismo imali nešto što dobro izgleda i što će ti biti drago da imaš, a da na njemu piše Beograd? Nekada su nam bile smešne šerpice sa sličicama i ispisima Vrnjačka banja jer je sve delovalo naivno, a danas tugujemo za tim, jer je ovo što imamo u ponudi potpuno degradirano bezdušnim instant rešenjima. Samo smo prepoznali nešto što nam nedostaje i dizajnirali ga tako kako se nama sviđa.
Ko sve nosi vaše majice?
Krug tih ljudi se lepo proširio i to je sve deo rasta i sazrevanja jednog brenda. Od naših prijatelja, do sve više ljudi koje viđamo po ulici. Dobijamo komentare od ljudi koje ne poznajemo da su ponosni na to što smo uradili i to nas čini mnogo srećnim. Trudimo se da radimo ono što nam se sviđa pokušavajući da na ovaj ili onaj način ulepšamo okolinu u kojoj živimo.
Koliko vremena posvećujete brendu i da li Braća Burazeri stižu da se bave i ostalim stvarima?
Radimo ono u šta verujemo (kako je to definisao Borut Vild) tako da to vreme ne možemo ni da izmerimo.
Ne pamtimo kada nam je bilo dosadno, ali ni kada smo imali slobodan dan.
Nije svaki posao koji dođe inspirativan ni kreativan, ali na kraju sve negde ima smisla.
Ipak radimo u lepom okruženju i polako svoje navike i iskustva prenosimo na nove generacije.
Šta bi bio sledeći idealan projekat za vas, na čemu biste voleli da radite u skorijoj budućnosti?
U skorijoj budućnosti jednog ozbiljnog hip hop DJa na Vinilijadi, u daljoj ili kad god, dizajn za bilo koji NBA tim.
Koji album nam DechkoTzar ovom prilikom preporučuje?
Snoop Dogg – Bush. Leto bez filtera, rutinski. Zvuči kao da su se on i Pharrell mnogo dobro zabavili praveći ga. Taman kad pomisliš dokle više, oni ti ponovo ispričaju istu priču kao da je nikada do tad nisi čuo. Kad hoćemo da promenimo onda Kendrick Lamar, Action Bronson, Romare ili Tuxedo.
A film?
Od zimus na ovamo se nismo nagledali filmova, pa recimo Relatos Salvajes, Ex Machina i animirani Song of the Sea. Tu su naravno i serije Better Call Saul i Happy valley.
Gde sve nova kolekcija može da se kupi?
Nove majice mogu da se kupe preko našeg online shopa: www.dechkotzar.com i u Mikser House-u u Karađorđevoj 46. Majice sa motivima Beograda tokom cele godine mogu da se kupe u Beoizlogu i knjizari Akademija u Knez Mihailovoj. Uskoro će biti dostupne i u novootvorenom concept store-u Makadam na Kosančićevom vencu.
Slični članci:
- Luka Ivanović ili Odakle dolazi zvuk
Luka Ivanović ili Odakle dolazi zvuk
Kako se otkriva muzika, kako se kanališu opsesije…
- Novo mesto u gradu: Galerija Kula
Novo mesto u gradu: Galerija Kula
Koncept Kule je da se konstatno menja i evoluira.
- Mali umetnički prostori su temelji svake kulturne scene
Mali umetnički prostori su temelji svake kulturne scene
Klub Kvaka 22 u zajedničkom projektu sa 4 slična skluba iz ovog dela Evrope.
- Ponesi svoj projekat – MAIN Architects
Ponesi svoj projekat – MAIN Architects
Upravo ta stvaralačka raznovrsnost, razmena kreativnosti i profesionalnih znanja je “više dobro” ili može se reći “svima dobro”.
- Sto kao polje za igru – Boya porcelain
Sto kao polje za igru – Boya porcelain
Sa Bojanom Brkić smo jednog kišnog jutra razgovarali o njenom brendu, o porcelanu i životu u ritmu otkucaja srca.
- Robna kuća Beograd: Mesto lepih uspomena
Robna kuća Beograd: Mesto lepih uspomena
Sa Marijom Šehanović koja stoji iza Robne kuće Beograd razgovarali smo o vintage modi, održivoj modi i o tome kako se osećamo pri kupovini.
Lajkuj: