Kako je u Švici?
Čuvena Helvetika na Mondaine satovima
Helvetica je najpoznatiji dizajnerski font. Korišćen je za kreairanje logotipa poznatih brendova, oglase, zvanične dokumente i operativne sisteme. Slobodno se može reći da je ovaj kultni font postao jedan od simbola Švajcarske, zemlje u kojoj je nastao 1957. godine. Kao čokolada. Ili švajcarski sat.
Upravo je švajcarski proizvođač satova Mondaine plasirao na tržište set satova posvećen ovom legendarnom fontu. Helvetica satove je kreairao nemački industrijski dizajner Martin Drechsel u tri varijante koje predstavljaju osnovne principe originalnog pisma (fonta) – Light, Bold and Regular.
Rezultat je dizajn sata sa sličnim, suptilnim karakterom kao i Helevtica – kompaktan, funkcionalan i prepoznatljiv ne na prvi, već na drugi pogled.
Baš kao i Helvetica, smatrali smo da bi satovi trebalo da budu zanimljiva i raznovrsna porodica, rekao je Drechsel za Dezeen Watch Store. Prema njegovim rečima, želja je bila da se ponudi delikatna Light verzija, čvrsta Bold i umerena Regular. Različite verzije za različite prilike i ličnosti, istakao je Dreshel. Tri različite verzije inicijalne kolekcije dostupne su u pet veličina i 15 varijacija.
Nema sumnje da će se ove satove kupovati dizajn frikovi i njima slični. Cene se, u zavisnosti od modela, kreću od 255 do 325 funti.
Mondaine je predstavio i smartwatch inspirisan Helevticom, sat koji kombinuje tradicionalno časovničarstvo sa novim tehnologijama. Prema najavama, ovaj sat će se na tržištu naći u drugoj polovini godine.
Helvetica, font koji su 1957. godine kreirali Max Miedinger i Edouard Hoffmann, među dizajnerima ima kultni status. Verzije ovog fonta korišćene su za identitete multinacionacionalnih brendova, od oznaka za njujorški metro do Apple’s iOS operativnog sistema. Brojne velike svetske kompanije su kreirale svoje logotipe inspirisane Helveticom: Lufthansa, North Face, Nestlé, BMW, Samsung, Motorola, Kappa, Evian…
Slični članci:
- Prvi put na Festivalu nauke – Zona ideja i inovacija
Prvi put na Festivalu nauke – Zona ideja i inovacija
Brojni projekti i ideje biće predstavljeni kroz novu festivalsku programsku celinu.
- EXIT i Dom zdravlja: Zajedno za prevenciju bolesti zavisnosti kod mladih
EXIT i Dom zdravlja: Zajedno za prevenciju bolesti zavisnosti kod mladih
Dom zdravlja „Novi Sad” i EXIT festival žele ovom kampanjom da obuhvate što veći krug našeg društva, uključujući sve važne institucije, roditelje, i posebno one mlade koji upravo ulaze u svet odraslih.
- Objavljen muzički program CUF Festa zanatskog piva u Čačku
Objavljen muzički program CUF Festa zanatskog piva u Čačku
Phillie P, Nevena Jeremić, DJ Iron i DJ Eye uz čačanske DJeve nastupaju na festivalu koji se održava tik uz obalu Zapadne Morave.
- Srpski animirani dečiji serijal “Om Nom Stories” na platformi Disney+
Srpski animirani dečiji serijal “Om Nom Stories” na platformi Disney+
- Maja Stojanović – Zmaja oslikala impresivan mural u Nikincima
Maja Stojanović – Zmaja oslikala impresivan mural u Nikincima
Mural je simbol zajedništva, kulture i inspiracije za decu i sve koji rade u Osnovnoj školi „Branko Radičević”.
- Trajni delić istorije – Blokstok mural
Trajni delić istorije – Blokstok mural
U novosadskom Bloku, gde je nastao jedan od najstarijih festivala u ovom gradu, street artista Stra odlikao je mural posvećen manifestaciji nastaloj 1998.
Lajkuj: